GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 21 juli 2009

Personalized pacifiers


Mijn dochtertje heeft dezelfde Personalized Pacifier als het plaatje hierboven. Natuurlijk behoeft het ding geen verdere uitleg want de tekst spreekt voo zich. Ik kocht hem een half jaar geleden op een van de vele babybeurzen die ik als zwangere bezocht. Ik vond hem zo schattig!

Een must have
Ik was mij er totaal niet bewust van dat ze een must have zijn. Of dat ik door de aankoop van dit speentje opeens tot de categorie ‘hippe mama’ behoor.
In Nederland is het nog redelijk onbekend, maar in Amerika is Personalized Pacifiers een begrip. Het kreeg aandacht in meer 85 tv shows. Ook wereldwijd verschenen er meer dan 200 publicaties over. Dat alles had ook te maken met een wel heel bijzonder klant. Dit meisje kreeg een 14 karaats witgoud exemplaar bezaait met diamanten. Wie het was? Shiloh Nouvell. Inderdaad de dochter van Brad Pitt en Anglina Jolie.
Met of zonder diamanten Personalized Pacifiers is opgericht met een doel; het voorkomen van SPS. Het Shared Pacifiers Syndrome.
Wat is SPS?
Denk jij nu “SPS? Daar heb ik nog nooit van gehoord!” Denk dan nog eens na. Waarschijnlijk ken je het wel, maar noem je het niet zo. Het volgende voorbeeld zorgt voor herkenning.
Mijn dochtertje kwam na een dag kinderdagverblijf terug met een speen in haar mond. Bij het zien van de print op de speen gingen bij mij een alarmbel af. Volgens papa was er niks aan de hand, want dochterlief had toch ook zo’n speen? Ja, inderdaad ze had er wel zo een maar niet op het kdv. Toen ik het ding uit haar mond viste viel me op hoe smerig hij was. Zonder aarzelen, smeet ik hem direct in de prullenbak. Het idee dat mijn dochtertje op zo’n vieze speen van een ander kind had zitten sabbelen...bah!
SPS betekent Shared Pacifier Syndroom; die momenten waarop je kind ongewild, per ongeluk op de speen van een ander sabbelt of haar speen met een ander kind deelt. Bacteriëntechnisch gesproken is dat zeg maar niet altijd een goed idee.


Een speen van 17 duizen dollar
Daarom bedacht Personalized Pacifiers de speen met naam. Zeg maar dag tegen stickers, pleisters met naam, watervaste stift of zogenaamde unieke Bibi speenprintjes (die dan iedereen blijkt te hebben) en bestel vanaf nu je speen met naam, grappige tekst of bezaaid met Swarovski kristalletjes.
Voor de rijkeren onder ons is het mogelijk een zelfde speen als Shiloh aan te schaffen. Hij is gemaakt van wit goud met 278 witte diamantjes. Waren je ouders vroeger vermogend dan werd je met een zilveren lepel in je mond geboren. Voor 17,000 dollar verruil je die lepel voor een witgoud speentje. Dat is wel zo prettig voor die baby ;-)

Wil je ook een bling bling speen maar voor minder geld?
Kijk dan eens op Pink Taffy Design en jewelry and babybling

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Personalized pacifiers

This page has moved to a new address.

Personalized pacifiers