GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

vrijdag 5 juni 2009

Titipoppo


Over Titipoppo
Titipoppo is een ontzettend leuke website op het gebied van kinderkamer aankleding en accessoires. Alle producten worden ontworpen in het eigen atelier. De producten worden met veel zorg gemaakt en voorzien van het eigen label. Oprichtster Melanie van Mourik kreeg inspiratie voor haar webwinkel door de geboorte van haar eigen dochter. Omdat de ontwerpen gemaakt worden vanuit praktijkervaring, zijn ze net even wat groter, breder, praktischer en niet te vergeten: van een uitstekende kwaliteit! Houd je van hippe kleurcombinaties, goede kwaliteit en ‘net even iets anders’? Ben je op zoek naar een originele kraamcadeau of gewoon iets leuks voor je eigen baby? Dan ben je bij Titipoppo aan het juiste adres!

Ervaring
In juni 2007 schreef ik over Titipoppo; een website op het gebied van kinderkameraankleding en accessoires. Oprichster Melanie van Mourik vroeg in een reactie op mijn weblog of ze opgenomen kon worden in de baby top 10. Dat deed ik.
Nu 2 jaar later, heb ik voor de geboorte van mijn jongste dochter een knuffeldoek van Titipoppo gekregen. Per post. En ik moet zeggen; leuk product van een goede kwaliteit.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Titipoppo

This page has moved to a new address.

Titipoppo