GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 20 augustus 2009

Belle Ame


Zoals ik al eerder schreef, gaan pettiskirts nu ook Nederland veroveren. Recent sloeg ik de nieuwe H&M fashioncatalogus open en zag tot mijn grote vreugde dat het paarse, zwarte of fuchsiaroze petticoatrokje een winter must have item is. Voor nog geen 15 euro kan nu elk Nederlands meisje kennismaken met deze fenomenale tulenrokjes. Gecombineerd met een leren jackje ziet het er heel rock en roll achtig uit.

Ook mijn dochters ontkomen er dit jaar waarschijnlijk niet aan. Zoals elke moeder heb ook ik de gewoonte mijn prinsessen op hun verjaardag van een speciale feestelijke outfit te voorzien; de verjaardagsjurk.Daar gaan maanden van voorbereiding en creatief speurwerk aan vooraf. Tot op heden zonder resultaat. De perfecte feestjurk zit er nog niet bij. Nu heb ik al vaker met de gedachte gespeeld om voor beide meiden hun eerste pettiskirt te kopen. Dit idee werd natuurlijk aangewakkerd door mijn verhalen over Princess Ratbag, Posh Little Tutu’s en de pettiskirts van Oopsy Daisy Baby verkrijgbaar bij Melk of Puur. Ook de Pettiskirts van Bell Ame doen een extra duit in het zakje.
Deze pettiskirts zijn werkelijk een droom die werkelijkheid wordt voor haar (of haar moeder). Een perfecte kraamcadeautje voor je pasgeboren baby. Denk je eens in hoe lief het zal staan op de eerste babyfoto’s. Later als ze groter is, kan ze haar pop het rokje aantrekken die zij als baby gedragen heeft!

De Belle Ame newborn pettiskirts van Belle Ame zijn in Nederland momenteel alleen verkrijgbaar bij:
Le Petit Tom

Maar een beetje moeder is van alle markten thuis en bestelt Belle Ame bijvoorbeeld gewoon bij:
Babbles and Babies
Barefoot Bella
My Trendy Girl
Foto's zijn eigendom van Belle Ame en mogen zonder toestemming niet gekopieerd of vermenigvuldigd worden.

Labels: , ,

2 reacties:

  • Op 16 oktober 2009 om 10:58 , Anonymous DBL Collections zei...

    De Belle Ame pettiskirts zijn nu ook in Nederland verkrijgbaar bij DBL Collections. Verkooppunten volgen heel snel. U kunt dus straks uw pettiskirts in een winkel dicht bij u in de buurt kopen.Alle modellen zijn direct uit voorraad leverbaar. Dus voor de feestdagen kunt u nog uw dochter een mooie pettiskirt van Belle Ame aanschaffen.

    Voor meer info ga naar www.dbl.co.nl of mail naar info@dbl.co.nl.

     
  • Op 26 november 2009 om 21:29 , Anonymous Anoniem zei...

    het is soooooooo lief
    ik ben er helemaal fan van!!
    dat roze met zwarte rokje is sooo cool!!!

    gr.

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Belle Ame

This page has moved to a new address.

Belle Ame