GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 27 augustus 2009

The Couture Collection update


Begin augustus schreef ik over ‘The Couture Collection’ van Pediped. Deze herfst/winter op safari geïnspireerde collectie bevat 4 onweerstaanbare, speciaal gemaakt voor mode bewuste kinderen. Wij zouden niet GoodGirlsCompany zijn als we niet alle Nederlandse leveranciers zouden aanschrijven om hen te vragen of onze prinsesjes dit najaar ook op deze hippe schoentjes kunnen rondlopen. Van hen reageerde alleen Dutch Factory. Zahra Khavary schreef het volgende:
"De schoentjes waar u het over heeft heb ik niet in de voorradige collectie. Omdat ik op dit moment nog heel veel voorraad heb kan ik nog niet overzien wanneer ik de volgende bestelling bij de fabriek ga doen. Op het moment dat er een nieuwe bestelling de deur uitgaat (dit zou nog weleven kunnen duren) gaan deze ook in de bestelling. Zodra dit het geval is zal ik u evenberichten."

Houdt dus GoodGirlsCompany goed in de gaten voor nader bericht. Wil je ook altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws? Meld je aan als volger!

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: The Couture Collection update

This page has moved to a new address.

The Couture Collection update