GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

woensdag 2 september 2009

Oilily jurken heel goedkoop bij Olliewood!

Het is hard maar waar. Wie net zoals ik de afgelopen dagen nauwlettend Olliewood in de gaten hield, zag dat hun site erop maandag uit lag. Vervelend wat ik wilde net de kledingkast van mijn jongste dochter aanvullen. Gelukkig veranderde dit bij het lezen van hun berichtje. We moesten maar even geduld hebben want de volgende dag zouden er nog meer artikelen online staan. Olliewood kennende zal dit ook vast wel zo zijn. Maar daar wil ik het hier natuurlijk niet over hebben.

Ik wil heb hebben over Oilily. Je weet wel dat Nederlandse kinderkledingmerk dat helaas dit jaar failliet ging. Het mooie van Oilily’s faillissement is dat hun kleding her en der de weg naar de online warenhuis weten te vinden. Zo is er blijkbaar ook een partij bij Olliewood aangespoeld. Lieve, vrolijke, kleurrijke en tijdloze jurkjes voor maar een fractie van de originele prijs. Bovendien van goede kwaliteit met prijskaartje er vaak nog aan ontdekte ik een maand geleden toen ik een paar van deze jurkjes voor mijn dochtertje bestelde. Gewoon even hier klikken voor de winteritems en hier voor de zomeritems. Enne wees er snel bij want op = op!

Alvast een impressie:

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Oilily jurken heel goedkoop bij Olliewood!

This page has moved to a new address.

Oilily jurken heel goedkoop bij Olliewood!