GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 4 november 2010

GoodGirlsCompany zoekt (gast)bloggers!

GoodGirlsCompany bestaat nu al weer ruim anderhalf jaar. Wat begon als een uit de hand gelopen hobby, is inmiddels omgetoverd tot een blog met een eigen gezicht, doelgroep en inhoud.
Regelmatig bekijk ik de statistieken en ben dan blij verrast door het aantal bezoekers dat op dt blog komt. Immers ik verkoop geen product, is schrijf er ‘alleen maar’ over. Of het nu is om foto’s te bekijken van een bepaalde collectie, of informatie te lezen over een bepaald product of merk men weet GoodGirlsCompany te vinden. Ik schrijf nog steeds ver wat ik ‘ontdek’ en leuk vind. En het leuke is: het wordt in Nederland opgepikt.

In de afgelopen jaren zijn er heel wat winkels bij gekomen die ook DollCake, Tea Princess, Neige, en andere merken verkopen waar wij hier op GoodGirlsCompany over schreven. Soms waren we eerder dan de webwinkels zelf en soms ontdekte we per toeval dat het door ons gewenste merk ook al gewoon in Nederland verkrijgbaar is.

GoodGirlsCompany zoekt gastbloggers
Inspiratie heb ik nog volop. Elke dag schiet er wel weer een webwinkel, kledingmerk of product als een paddenstoel uit de grond die hoognodige hier besproken MOET worden. Naast dat ik er zelf graag over schrijf, wil ik bij deze ook webwinkels of andere personen de mogelijkheid geven om een bijdrage te leveren aan GoodGirlsCompany. Hoe? GoodGirlsCompany zoekt gastbloggers. Enthousiaste webshop eigenaars of moeders met een zwak voor leuke meisjeskleding en producten die je als meisjemoeder nodig hebt.

Elke 2 weken gratis publiciteit
Elke twee weken krijg je de kans om hier op GoodGirlsCompany wat over te schrijven. Je rubriek krijgt een eigen tag mee waardoor als je postst makkelijk te vinden zijn. Kortom: dit is hét moment om dat merk, die collectie, die fantastische jurk of dat superhandige product dat jij in je webshop hebt onder de aandacht te brengen. Je wordt er niet voor betaald, maar je krijgt wel gratis publiciteit.

Weet jij precies wat de meisjesmama’s van Nederland leuk vinden en lijkt het je leuk om als (gast)blogger voor GoodGirlsCompany te schrijven? Neem dan contact met mij op. Je kunt me mailen via goodgirlscomp@live.com

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: GoodGirlsCompany zoekt (gast)bloggers!

This page has moved to a new address.

GoodGirlsCompany zoekt (gast)bloggers!