GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 9 juni 2009

Hip babies


Voor de geboorte van mijn beide dochters ontving ik een zilveren armbandje met hun naam erop van hun voogden. Zo klein en delicaat, net als pasgeboren baby's zijn. Elke keer dat ik het zie, denk aan de personen die ze gegeven hebben. Word ik herinnerd aan de speciale band die mijn dochters met hun hebben. Dat zij hun al vanaf het begin bij zich dragen.

Het mooie van sieraden is, dat je ze altijd bij je kunt dragen en zo de herinnering bij je draagt. En dat weet Hipbabies ook. Zij maken (parel)sieraden voor meisjes. Zodat zij een speciale herinnering of moment voor altijd bij zich kunnen dragen.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Hip babies

This page has moved to a new address.

Hip babies