GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 5 september 2009

BibaLiek

BibaLiek is de outlet webwinkel van Marga van Hommen. Na de geboorte van haar dochter liep ze – zoals zoveel moeders- kwam ze erachter dat het moeilijk is bijzondere betaalbare kinderkleidng te vinden tegen ene leuke prijs. In plaats van bij de pakken neerzitten, verdiepte ze zich in kinderkledingmarkt en vond een aantal merken die aan haar wensen voldeed. Dit was de geboorte van BibaLiek.

Sindsdien voert BibaLiek merkkinderkleding voor jongens en meiden in de maten 50 t/m 152. Kleing van merken zoals Vingino, Retour, Tommy Hilfiger, VinRose, Imps & Elfs. Maar ook een paar bijzondere kinderkledingmerken zoals; Tjoelup, I-Kidswear, Kidz-Art, Limo Basics baby, Truth or Dare, Schoeffies en Dutch & Dare. De kleding is stoer, comfortabel, hip, grappig, vrolijk, kleurrijk, schattig en feestelijk. Ofterwijl net zo veelzijdig als je kind.
Eens in de 2 a 3 maanden open BibaLiek haar magazijndeuren voor bezoekers. Je bent dan bent dan van harte welkom om gezellig te komen snuffelen op: LangVennenoost 149 in Oisterwijk. Houd hun website in de gaten voor de volgende Open Dag!


Oordeel
Terwijl ik zo door de verschillende kledingmaten voor meisjes klik valt me iets op; zodra meisjeskleding stoer is, is het op de een of andere manier ontdaan van alle franje. Het zijn dan leggings, eenvoudige katoenen broekjes, shirts, jurkjes en longsleeves in donker kleuren die ook menig jongetje niet zouden misstaan. Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik ben niet het soort moeder dat daar van houdt. Natuurlijk mag kleding best stoer zijn, een hoog draagcomfort hebben en tegen een stootje kunnen maar ik zie dat graag gecombineerd met kleuren, mooie prints...alles wat het idee bevestigt dat je dochter je kleine prinsesje is en dat elk kledingstuk dat ze aanheeft dit naar voren brengt.
Ik ben opzoek naar kleding die mensen hun hoofd laat omdraaien en hen doet vragen:"Waar heb je die vandaan?". Kleding die er geen twijfel over doet bestaan dat mijn 8 maanden oude dochtertje een meisje is. Kleding die mijn dochters laat dansen door de kamer en hen het gevoel geeft alsof ze elke dag hun zondagse jurk aan hebben.

Om eerlijk te zijn, krijg ik dat gevoel niet bij de collectie die ik momenteel zie. Op enkele kledingstukken van Vinrose daargelaten. Toch wil ik BibaLiek niet meteen afschrijven. Er zullen vast moeders zijn die hun dochters wel graag zo kleden. Bovendien ga ik er vanuit dat het assortiment van BibaLiek regelmatig ververst,. Wie weet wordt het dan ook wel meer typisch meisjeskleding.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: BibaLiek

This page has moved to a new address.

BibaLiek