GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 9 januari 2010

Kleertjes.com

Gekscherend noem ik ze ‘Mijn hulp in bange dagen’. Dat klinkt wel heel dramatisch. Eigenlijk bedoel ik dat wanneer het mij niet lukt om offline te slagen voor de kleding van mijn dochters Kleertjes.com dé online winkel is waar ik het eerst kijk.

De perfecte verjaardagsjurk
In de afgelopen jaren bestelde ik er al vaak kleding en tot nu toe altijd naar tevredenheid. Het maakt niet uit welk merk, of voor welk bedrag ik kan er vanuit gaan dat de kleding buiten actieperioden binnen 24 uur bij mij bezorgd wordt. Daarom stelde ik Kleertjes.com dit jaar voor de ultieme test; de perfecte verjaardagsjurk voor mijn oudste dochter bezorgen. Met een winkel vol prachtige jurken van merken zoals Jottum, Mim-pi, Room Seven, Barbara Farber en Marybel, is dat een gemakkelijke taak. De moeilijkheidsgraad zat hem erin dat ik de jurk vlak voor de grote dag bestelde. Als het mis ging, zou dat niet alleen en domper zijn voor de dag , maar ook mijn- tot dan toe- positieve mening dusdanig bijstellen. Er hing dus veel vanaf.

Zelf niet komen aanzetten in een Hennesje
Natuurlijk had ik een reserve verjaardagsjurk achter de hand, een van H&M. Maar als je moeder voor haar blog over de hipte modemerken schrijft, kun je op je eigen verjaardag natuurlijk niet in een Hennesje aan zetten. Bovendien mijn favoriete webwinkel zou niet falen. Toch? Dat deden ze inderdaad niet, Ik geef toe dat ik het spannend vondmaar toen vrijdag tegen het middaguur een pakketbusje voor mijn huis stopte hoefde ik niet te raden wat die meebracht. Zaterdag straalde de jarige jet in haar verjaardagsjurk.

De ultieme nummer 1
Voor mij is Kleertjes.com de onbetwiste kinderkleding webwinkel wanneer het om assortiment en service gaat. Bij elke 25 euro die je besteedt ontvang je een stempel. Een volle stempelkaart levert 12,50 euro korting op. Abonneer je op hun nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van uitverkopen en kortingsacties. Tot 15 januari krijg je met de kortingscode kinderennr1 10% extra korting.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Kleertjes.com

This page has moved to a new address.

Kleertjes.com