GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 14 januari 2010

My vintage baby

My Vintage Baby is een simpel maar weldoordacht concept. Het begon zes jaar geleden toen Jessica Wiswall en Lisa Welsh op het idee kwamen hun eigen bedrijf te stichten. Gewoon twee vriendinnen en moeders die opzoek waren naar een uitlaatklep naast het moederschap. Met de realisatie van My Vintage Baby kwam hun droom uit.

Hard werk en toewijding maakten van My vintage Baby het merk dat het vandaag de dag is. In de afgelopen jaren werd My Vintage Baby opgepikt door modewarenhuizen als Nordstrom, Bloomingdales, Neiman Marcus en nog zo’n 800 high-end boetieks. Zoals modetrends veranderen, veranderde ook de bedrijfsvoering van My Vintage Baby.

Bij het winkelcentrum komen is al een uitdaging
My vintage baby verafschuwt winkelen in grote onpersoonlijke winkelcentra. Winkelen waarbij het bereiken van het winkelcentrum al een uitdaging op zich is. Luiertas pakken, door het drukke stadverkeer, natuurlijk geen parkeerplaats, een drukke menigte trotseren die net zoals jij juist vandaag wilde winkelen, even een korte onderbreking omdat je baby honger heeft. Als je er iets in stopt, komt er ook iets uit dus ga je maar weer eens opzoek naar de dichtstbijzijnde verschoningsruimte. Is het al weer half 3? Nu moet je echt aanstalten maken om naar huis te gaan, wil je je andere kind nog op tijd van school te halen.  Een heleboel onderbrekingen later keer je gedesillusioneerd huiswaarts. Waar kwam je ook al weer voor? Oh, ja winkelen!! Is het je gelukt? Nou nee. Gezellig hoor zo’n dagje winkelen.
Er zijn vast vrouwen zijn die zeggen dat ze allang blij zijn er ‘even tussenuit’ te zijn. Maar als je een drukke moeder bent die graag haar tijd nuttig en zinnig besteedt, baal je ervan als een paar uur winkelen nog geen goed gevulde kinderkledingkast oplevert. Dat betekent dat je een andere keer weer tijd en zin mag maken.

Winkelen, leuker kunnen we het wél maken...
Dat moet anders kunnen, niet? Daarom bedacht My Vintage Baby een concept die de winkelervaring veraangenaamt. Unieke kinderkleding, een prettige omgeving en persoonlijke aandacht. Zo was de kledingparty aan huis geboren. Een gastvrouw nodigt een aantal vriendinnen bij haar thuis uit, De vertegenwoordiger van My Vintage Baby zorgt voor de nieuwste kleding en catalogussen. De gastvrouw hoeft verder niks te zoen en krijgt als dank gratis kleding.

Oordeel
De kleding van My vintage Baby is kleurrijk, vrolijk en meisjesachtig. De collectie lente 2010 is onderverdeeld in verschillende thema’s en heeft voor elk meisje wat wils. Of ze nu van rozen houdt of toch een beetje de stoere rockchick kant op wil met felle kleuren en een tulen rok. Sinds deze lente kunnen ook de grote meisje hun hart ophalen met de vrouwenlijn van My vintage Baby. Naast kleding verkopen ze ook luiertassen, dekens en bijpassende haaraccessoires waardoor je helemaal in stijl kunt gaan.

Natuurlijk onderwierpen we My Vintage Baby aan de beruchte GoodGirlsCompany fototest. De fototest is altijd een welbeproefd middel om in de wereld achter een website te komen. Als eerste kandidaat voor 2010 waren we erg benieuwd hoe My Vintage Baby het er vanaf zou brengen. Dat deden ze goed. Diezelfde dag had ik de foto’s en aanvullend informatie terug. 2010 belooft een mooi jaar te worden en My Vintage Baby was de eerste die slaagde.

Labels: ,

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: My vintage baby

This page has moved to a new address.

My vintage baby