GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

woensdag 17 juni 2009

Beep beep slings


Beep Beep slings zijn hippe draagdoeken voor je baby. Draagdoeken zonder knopen, riempjes en ritsjes, maar met de garantie dat je je baby altijd dichtbij je kunt houden. De draagdoeken zijn geschikt voor pasgeboren baby’s tot en met dat je kind de eerste stapjes zet.
Handig van formaat waardoor hij altijd in je tas past. Voorzien van verschillende hippe designs is er altijd wel een draagdoek die bij je past. Of zoals ze zelf zeggen: Milan inspired Australian made.

Ervaring
Beep Beep slings heb ik benaderd voor foto's. En ook hier was ik overdonderd door de snelheid waarmee ik een reactie terugkreeg. Niet alleen beantwoordden ze mijn vraag, is het mogelijk om vanuit Nederland een doek te bestellen- met een dikgedrukt enthousiast Yes en voegden er een tarievenkaart van de Australische post bij zodat ik kon zien hoeveel verzending zou kosten.
En last but not least; lezers van mijn weblog GoodGirlsCompany kunnen bij bestelling van een sling een gratis slab (normaal 13 euro!) krijgen. Wil je kans maken op zo'n gratis slab? Geef dan bij je bestelling aan dat je via GoodGirlsCompany van Beep Beep slings hebt gehoord en stuur vervolgens een mailtje aan Beep Beep Slings .
Voor verdere vragen Email GoodGirlsCompany

Wanneer je interesse hebt in de verkoop van Beep Beep slings, kun je met hun contact opnemen. Vooral in Europa zijn nieuwe verkoopadressen van harte welkom.

Foto’s zijn eigendom van Beep Beep slings. Deze mogen niet zonder toestemming, gekopieerd of vermenigvuldigd worden.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Beep beep slings

This page has moved to a new address.

Beep beep slings