GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 27 juni 2009

Label-Label

Tutdoekjes met labels heb je tegenwoordig in allerlei soorten in maten. Zowel van Snoozebaby als van Label-Label. Ik zweer bij dit laatste merk omdat ik de eerste er nogal goedkoop uit vind zien. Mijn oudste dochter is er gek op. Niet zo raar, want al voor haar geboorte had ik ze voor haar gekocht. Het resultaat? Dat we laatst voor een etalageruit stonden en mijn dochter doodleuk opmerkte: “Die heb ik ook hè, mama?” Kijk daar doe je het voor.
Label-Labeldoekjes kun je lekker in je mond stoppen, op sabbelen of gewoon uren mee frunniken. Op de crèche, in de box in bed, overal ligt er eentje binnen handbereik. Helemaal blij was ze met roze prinsessendoekje met satijnband en naam geborduurd in het roze. Prachtige labeltje van rozen, een spiegeltje (aan de wand), en een wit paard (nu nog de prins). Geslaagd cadeau want, elk meisje is toch een prinses.

Je bestelt ze via:
Label Label en
Koterkado (binnen 3 dagen heb je ze in huis)

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Label-Label

This page has moved to a new address.

Label-Label