GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 25 juni 2009

Olliewood



Bij Olliewood vind je overjarige maar ook nieuwe kinderkleding voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Kleding van merken als Jottum, Oilily, Cakewalk. Room Seven, Kiezeltje, Amor Lola, Geisha, Marybel, Z8 en nog veel meer.
Daarbij verkopen ze leuke accessoires en cadeautjes. Bestellen kan 24-uur per dag en worden binnen 7 werkdagen bij je thuisbezorgd. Ervaring
In de afgelopen jaren bestelde ik regelmatig kleding van Jottum, Cakewalk en Barbara Farber bij Olliewood. Meestal ontving ik de pakketje binnen 5 dagen in mijn bezit. Prima service dus. Maar goed aan de andere kant is het anno 2009 en je bestelling ontvangt en als het kan, graag binnen ene zeer korte tijd.
Servicepunten scoor je met datgene wat je extra doet. Wat zeg maar afwijkt. En ook daar scoort Olliewood hoog in.
Zo bestelde ik begin dit jaar een jurk van Marybel (maat 98). Hij zou iets te groot zijn voor mijn dochter maar dan kon ze er mooi in groeien. Na ontvangst paste ik de kleding gelijk aan, maar de jurk paste niet. Hij was te lang maar haar hoofd kreeg ik er met geen mogelijkheid in.
Gelijk onderzocht ik de ruilvoorwaarden op de website. Maar het was een sale artikel en die mogen niet geruild worden. Dus helaas voor mij. Ik zou hem wel op Marktplaats zetten. Met de prijskaartje er nog aan zou het vast niet moeilijk worden ene koper te vinden. Toch wilde ik hen even laten weten wat mijn ervaring met het kledingstuk was. Misschien konden ze het erbij zetten zodat andere ouders niet hetzelfde overkwam. De telefoniste stond me vriendelijk te woord en stelde meteen voor het artikel alsnog terug te nemen.

Ik stuurde het artikel terug en zocht voor hetzelfde bedrag iets anders. Het overige geld stortten ze weer netjes op mijn rekening terug. Dus kijk, zo moet het. Daar scoor je hele hoge punten mee!
Prijzen vergelijken met kleertjes.com loont. Het komt regelmatig voor dat dezelfde kledingstukken toch net wat goedkoper zijn bij Olliewood.

Labels: , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Olliewood

This page has moved to a new address.

Olliewood