GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 30 juni 2009

Toverstaartjes

Kijk daar word ik nu blij van; een online winkel met een ontzettend leuk assortiment en ook nog van Nederlandse bodem. Toverstaartjes verkoopt haaraccessoires voor normale en fijne haartjes.
Dat zie je in het uitgebreide assortiment. Baby, peuter, kleuter schoolkind, tieners? Het maakt niet uit want iedereen slaagt met dit assortiment. De collectie bevat lieve curly’s voor pasgeboren baby’s, handgemaakte alligatorknipjes, krullende peuter curley’s, kittige kattenknipjes en nog veel meer.
Door de verschillende kleuren, vind je altijd wel iets wat bij je dochters outfit past. Zelf blijf je niet achter want ook aan de moeders is gedacht. Wanneer je iets anders wilt dan een saai elastiek, moet je zeker even kijken. Naast knipjes kun je er terecht voor accessoires en hebbedingen zoals spenenkoorden, sleutelhangers en naamslingers.

Oprichtster Lizette de Haan is (nog) student op de Pabo. Maar sinds ze zich door de geboorte van haar nichtjes voor het eerst verdiepte in alles wat er voor kinderen te koop is, heeft ze de smaak te pakken. Nog een vakantiebaantje op het kinderdagverblijf later en Toverstaartjes was geboren. Haar eigen onderneming. Dat ze veel in haar mars heeft blijkt. Zodra ze over enkele maanden haar diploma ontvangt, wil ze parttime werken. En wat ze voor de andere helft wil doen? Het begint met een T… .

Ervaring
Mijn oudste dochter heeft een flinke bos krullend haar en daarom heb ik al heel wat knipjes geprobeerd. Meestal valt de kwaliteit van de knipjes die ik bij de plaatselijke drogist haal me bar tegen. Ik hoef er maar na te kijken en het valt uit elkaar. Ik ben er dan ook mee gestopt.

Gelukkig is Toverstaartjes een heel ander verhaal. Zodra mijn dochtertje het schattige pakketje opende riep ze opgetogen “Mama die vind ik mooi. Die zijn voor een prinses hè?” En wat doe je dan als moeder? Precies! Je doet ze in en kijkt hoe je dochter zich een prinses waant. De knipjes zijn inderdaad betoverend mooi en van een magisch goede kwaliteit. De alligatorknipjes blijven zelfs in haar dikke bos krullend haar zitten. Het staat superschattig.
Daar waar de reguliere knipjes het einde van de dag nooit haalden, haalde ik aan het eind van de dag twee lieve roze knipjes uit haar haren. Tevreden verzuchtte mijn dochter dat het echte prinsessenknipjes waren…Ik glimlachte; ik ben fan.

Volg Toverstaartjes via twitter of Hyves
Foto’s zijn eigendom van Toverstaartjes. Deze mogen nie
t zonder toestemming, gekopieerd of vermenigvuldigd worden.

Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Toverstaartjes

This page has moved to a new address.

Toverstaartjes