GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 12 juli 2009

Daisy Chain Couture


Armbandjes en kettinkjes zijn prachtige sieraden die je kunt geven bij een speciaal moment zoals geboorte, verjaardag of bruiloft. Daisy Chain Couture ontwerpt kleine meisjessieraden voor alledaagse of feestelijke aangelegenheden. Elk sieraad wordt naar je wensen aangepast en is daarmee een uniek juweeltje.
De collectie bestaat uit naamarmbandjes, kettingen, Swarovski parelkettingen en just for fun armbandjes. Vooral deze laatste categorie heeft enkele schattige exemplaren zoals de ballerina en de beach beauty armband.De parelarmbandjes worden gemaakt van Swarovski parels. Daardoor hebben ze in vergelijking met gewone parels een aantal voordelen. Ze zijn:
  • slijtagevast
  • bestand tegen parfum
  • bestand tegen transpiratie
  • bestand tegen UV licht
  • bestand tegen Krassen
  • daarnaast kunnen ze gewassen en gedroogd worden.
Oordeel
Alweer zo’n snelle en behulpzame reageerder. Binnen no-time had Kirsten Dunlap me een aantal foto’s toegezonden en liet weten graag op mijn blog te worden vermeld. Kijk daar houd ik van! Ik vind de collectie er leuk uitzien.
Ook de keuze voor Swarovski parels vind ik erg slim. Ik heb namelijk wel eens het grote geluk gehad per toeval op een armbandje van mijn dochter te stuiten. Daar lag hij middenin de supermarkt. Het was dat ik me nog kon herinneren dat zij er een om had en hem daarom uit voorzorg oppakte. En ja hoor...het was die van haar. Dat wil zeggen met een hoop krassen erop van alle winkelwagentjes die eroverheen hadden gereden. Zonde... . Hulde aan fabrikanten die er in hun materiaalkeuze al rekening mee houden dat dit soort ongelukjes gebeuren.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Daisy Chain Couture

This page has moved to a new address.

Daisy Chain Couture