GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 29 augustus 2009

I LOVE gorgeous

I Love Gorgeous neemt traditionele technieken zoals smocking en moderniseert deze door hippe stoffen. Het resultaat is prachtige en tijdloos (zie eerder artikel). En dat zie je in de nieuwe I Love Gorgeous collectie. Neem nu bijvoorbeeld de Blue star Marie Antoinette Dress. Toen ik deze zag, was ik in een klap verliefd. Het enige waar ik aan kon denken was “Hebben, hebben, hebben” en de gedachte hoe geweldig deze mijn dochtertje op haar derde verjaardag zou staan.

De prachtige fuchsia roze met roezels versierde onderrokken laag voorzien van een donkerblauw bovenlijfje met sterrenpatroon maken dit de perfecte jurk voor de feestdagen. Het jurkje heeft driekwart mouwen een empire taille wat het net dat beetje prinsesserig maakt. De lint op de voorkant strik je aan de achterkant. Wat kan ik er nog meer over zeggen; je dochtertje houdt net zoveel van deze jurk als jij.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: I LOVE gorgeous

This page has moved to a new address.

I LOVE gorgeous