GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 14 januari 2010

Gespot: bloemenjurkjes








Ik heb het helemaal gehad met de winter. En ik niet alleen als ik de reacties van andere moeders op Twitter, hyves en Facebook mag geloven. Van de week arriveerde mijn eerste pakketje met zomerkleding voor de meiden. Tijdens mijn diverse zoektochtjes op het web, struin ik webshops af opzoek naar kledingstukken die in aanmerking komen voor haar kledingkast. Hierdoor stuitte ik op de bovenstaande jurken van Eternal Creation. Geen onbekende want in september schreven we er hier bij GoodGirlsCompany al een review over.

Dit keer selecteren we 4 bloemjurken. Sommigen moeders haten bloemjurken omdat ze te tuttig zijn anderen zijn er helemaal weg van.Voor hen kan het niet bloemig en zoet genoeg zijn. Eternal Creation heeft lieve zoete bloemenjurkjes en jurken die het concept ‘bloemenjurk’ een heel andere wending geven. Prijzen beginnen bij 15 euro.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Gespot: bloemenjurkjes

This page has moved to a new address.

Gespot: bloemenjurkjes