GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

woensdag 29 september 2010

Dank je wel Pluto Tees!

Afgelopen juni schreef ik dit verhaaltje over Pluto Tees. Eigenaresse Ellen vond dit zo leuk dat ze mij 2 geweldige T-shirts op stuurde.

De I love pink T-shirt voor Princess ( hoe kan het ook anders) en het Goo Goo T-shirt voor Rocker (daar krijg ik zulke leuke reacties op!). Ik beloofde Ellen dat ik haar een leuke foto zou opsturen. Een probleempje: sinds augustus is het hier dus herfstweer in Nederland.
Toen vorige week dan eindelijk de zon zich liet zien, nam ik de benen naar Park Sonsbeek en Kasteel Zijpendaal en schoot deze fantastische foto's van mijn muzes Princess en Rocker.
Heb jij nu ook zoiets van "Hebbe, hebbe, hebbe?" Kijk dan even op
LollyLolly of
PlutoKids (de Etsy shop van Pluto Tees)

P.s. we staan altijd open voor het schieten van kledingfoto's ;-)

Labels: , ,

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Dank je wel Pluto Tees!

This page has moved to a new address.

Dank je wel Pluto Tees!