GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 16 januari 2011

Pom Pom Casual zomercollectie 2011

“Wacht maar totdat je de zomercollectie ziet”, schreef Sytske Tyboer aan mij naar aanleiding van ons blog over de wintercollectie van Pom Pom Casual. Daarin sprak ik lovende woorden over de kledingstukken die uit deze collectie kwamen. In de afgelopen maanden, heb ik dan ook met spanning uitgekeken naar de  Pom Pom Casual zomercollectie 2011.

Toen ik de eerste beelden van Pom Pom Casual zag, was ik niet meteen heel enthousiast.Misschien kwam het omdat het buiten nog vroor dat het kraakte of omdat ik al weken sneeuw voor mijn huis had, maar ik werd er niet koud of warm van. Daarom liet ik het maar even voor wat het was, het zou wel komen zodra het mooier weer wordt. Begin deze maand zag ik de eerste beelden van Jottums  zomercollectie 2011 en begreep dat lichte tinten de mode worden voor dit jaar.  Pom Pom Casual speelt dan ook goed in op deze trend. Door de neutrale tinten valt de zomercollectie goed te combineren met kledingstukken van vorig jaar.

Vier verschillende lijnen
De zomercollectie van Pom Pom Casual bestaat uit vier verschillende lijnen: Romance, Blue Diamond, Dream Collection en Éminence Grise. Romance is een romantische lijn met veel wit en hier en daar een blauw accent. Blue Diamond legt meer nadruk op blauw. De Dream Collection is een lijn met prachtige zwierige jurken en rokken met frisse en verrassende motieven in roze en wit. Helemaal geschikt voor echte meisjemeisjes. Éminence Grise bestaat zoals de naam al zegt uit wit aangevuld met grijs.
Zoals je van Pom Pom Casual gewend bent, heeft het merk ook bijpassende baretten, haarbanden, leggings- en sjaaltjes die de verschillende kledingstukken helemaal af maken.

Je koopt Pom Pom Casual bij:
Pom Pom Casual
Pom Pom Shop en
Manou Fashion Kids
Hip en Pol
Lavendel Kinderkleding ( op zondag gesloten)
Kleding 4 Kids








Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Pom Pom Casual zomercollectie 2011

This page has moved to a new address.

Pom Pom Casual zomercollectie 2011