GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 27 maart 2011

Hoeveel kost Bugaboo Donkey

Princess en Rocker schelen precies 2 jaar en 1 maand. Dat is nu leuk, maar er waren tijden dat ik het lastig vond. Ook vanwege het kinderwagenpark dat we nodig hadden om ze te vervoeren. Dat bestond voor meer dan een jaar lang uit een Maclaren buggy, Bugaboo en duowagen. De duowagen is inmiddels weer doorverkocht. Ik kan me voorstellen dat veel ouders blij zijn met de De Bugaboo Donkey want hij bespaart een soortgelijk wagenpark.


Nadenken over een duo-kinderwagen
Met pijn in mijn hart nam ik in 2009 afscheid van mijn Bugaboo. Er konden geen 2 kinderen in. Twee jaar eerder had ik tijdens de Jonge Gezinnenbeurs al eens aan Bugaboo gevraagd ‘Waarom hebben jullie geen tweelingwagen?” Als antwoord kreeg ik terug: “Daar zijn we bezig over na te denke, want je bent niet de enige ouder die dit vraagt”. En ik wachtte, wachtte. In de hoop dat het euvel verholpen was als ik mogelijk een tweede kind zou hebben. Tevergeefs.

Uiteindelijk kocht ik via Marktplaats een duo-wagen van een ander merk. Wat was dat ding lomp en zwaar! Ik moest echt leren hoe ik er achter lopen moest. Leerde bochtjes maken, van stoepen af rijden, scheve klinkertjes omzeilen. En dan nog kwam het voor dat ik hij vast bleef zitten. Bovendien trok het gewicht naar de kant waar het zwaarste kindje (Princess) zat wat sturen bemoeilijkte. Voor mij was dit een behoorlijke stap terug in mobiliteit. Ik kon dan ook niet wachten totdat Princess groot genoeg was voor het buggyplankje.

Bugaboo Donkey: ‘mono-duo-twin’ kinderwagen
Inmiddels is het 2011. Vanaf april 2011 is hij verkrijgbaar: de Bugaboo Donkey. De eerste multifunctionele ‘mono-duo-twin’ kinderwagen voor je kinderen en je spullen. Okay bij de naam krijg je misschien onsympathieke associaties van een pakezel. Maar de nieuwste telg in de Bugaboo familie is alles behalve een pakezel.

Met 3 simpele klikken maak je van je van de Bugaboo Donkey een mono-duo-mono kinderwagen. Wil je met een kindje op stap en extra ruimte voor je boodschappen? Dan maak je de boodschappenmand vast op het onderstel. En met een baby en peuter op stap gaan is vanaf nu ook geen probleem meer.

Hoveel kost de Bugaboo Donkey?
De veelzijdige Bugaboo Donkey kan je in 3 verschillende uitvoeringen kopen. Hierdoor heb je ook drie verschillende prijscategorieën. Voor sommige ouders zal het wel schrikken zijn dat de standaardprijs boven de € 1000,- ligt. Maar als ik bereken wat ik destijds uitgeven heb aan mijn kinderwagenpark komt dat ook wel in bovengenoemde prijsrichting. Bovendien als je weet dat je meer dan 1 kind wilt, kun je het ook zien als een investering voor de langetermijn.

  • Bugaboo Donkey met grote boodschappenmand
    Deze variant met aan de zijkant een extra boodschappenmand kost € 1089,- Van de ‘gewone’ Bugaboo is bekend dat de boodschappenmand lastig te bereiken is wanneer je de reiswieg gebruikt. Ook vind ik persoonlijk dat deze snel vol zit.  De Bugaboo Donkey met extra boodschappenmand, biedt genoeg ruimte voor je eigen spullen en boodschappen.
  • Bugaboo Donkey als baby- en peuterwagen.
    Verwacht je een tweede kindje, maar is je oudste -net zoals bij ons- nog niet groot genoeg om op het buggyboard te staan? Dan is deze Bugaboo Donkey ideaal. Een reiswieg voor je baby en een zitje voor je peuter.  Hij kost € 1339,- euro.
  • Bugaboo Donkey tweelingwagenOok ouders die een tweeling verwachten kunnen vanaf nu ook gewoon een Bugaboo kopen. De Bugaboo Donkey met twee reiswiegjes kost € 1489 euro,-

    Bugaboo Donkey Experience
    Zoals sommige lezers misschien al gezien hebben, staat momenteel in Magna Plaza Amsterdam de Bugaboo Donkey Experience. Bugaboo draait om beweging en mobiliteit vergroten. Daarom liet Bugaboo een speciale carrousel ontwerpen die in een vloeiende beweging moeiteloos de verschillende fases in het leven van een ouder verbeeldt.


Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Hoeveel kost Bugaboo Donkey

This page has moved to a new address.

Hoeveel kost Bugaboo Donkey