GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 27 april 2010

Llum

Llum (spreek uit als Loom) is Catalaans voor licht. Het licht zoals dat in iedere kind aanwezig is; puur creatief en waar een beetje persoonlijkheid doorheen schijnt.

Gekleed voor elke gelegenheid van ontbijt tot bedtijd
Llum creëert harmonieuze kinderkleding.. Kleding die gemaakt is om te spelen maar waarin je er nog steeds fantastisch uitgedost uitziet. Harmonie door comfort en eenvoud. In Llum kun je moeiteloos van de zandbak naar ijssalon en daarvandaan naar een feestje. Met Llum ben je gekleed voor elke gelegenheid van ontbijt tot bedtijd.

De kledingstukken van Llum kun je binnenstebuiten dragen en naar smaak aanpassen waardoor je dochter haar eigen look maakt en wat langer draagplezier garandeert, Langer draagplezier betekent dat je minder tijd kwijt bent aan omkleden, of kleding wegdoen omdat het te klein is. Zo kan je dochter doen waar ze goed in is: stralen en opgroeien tot het fantastische mensje die ze is.

Ons oordeel over Llum
De kleding van Llum is bijzonder door haar eenvoud., Prachtige stoffen en mooie details maken een alledaags jurkje net een beetje feestelijker. Daarnaast vind ik het altijd prettig wanneer ontwerpers nadenken over mogelijkheden om de draagduur van kledingstukken te verlengen. Ondanks haar leeftijd van 3 jaar past Princess met gemak kledingstukken van een 5 jarige aan. Ze is erg groot voor haar leeftijd (iets wat ze niet van mijn hebben kan).

Met lede ogen zie ik hoe een zorgvuldig samengestelde kledingcollectie hiaten begint te vertonen omdat ze dus weer uit iet gegroeid is. Ik ben heel wat tijd kwijt met de kleding weg te geven aan de kringloop op Marktplaats te zetten of in en opbergdoos te stoppen zodat misschien Rocker ze nog dragen kan. Jammer want vaak geldt dat alleen voor de lengte in de breedte groet ze nu niet echt. Ik vind het belangrijk dat kledingstukken aangepast kunnen worden zodat ik er net iets langer mee kan doen. Tegelijkertijd houd ik er ook van wanneer het er dan weer totaal anders uitziet. Llum combineert deze mogelijkheden in een mooie collectie kinderkleding die aan mijn wens voldoet.

Ook slaagde Llum voor de GoodGirklsCompany fototest. Eigenaar Derrik West nam zelf de moeite mijn e-mailtje te beantwoorden en mij van foto’s te voorzien.

Je koopt Llum bij:
Llum en
Urban Baby Runway

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Llum

This page has moved to a new address.

Llum