GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 18 april 2010

Monkeytail & Wellington

Net zoals zo veel hedendaagse e-shops ontstond Monkeytail & Wellington ook vanuit een behoefte om online te kunnen shoppen en de constante vraag naar unieke kleding en kinderspeelgoed.

Juweeltje die je dochter onderscheidt van de massa
Eigenaresse Vicki bekeek elke kindermagazine, online shop en blog om uiteindelijk een collectie samen te stellen die origineel en uniek is. Een collectie die goed genoeg was voor haar eigen kinderenmaar ook voor die van anderen. Daarin liet ze zich niet tegenhouden door grenzen. Soms sprak ze zelf mensen op straat aan om te achterhalen waar zij hun leuke spullen vandaan hadden.

Vandaag de dag heeft Monkeytail & Wellington het voorrecht om met verschillende kunstenaars te werken die speciaal ontwerpen voor hen maken. Daardoor vind je bij Monkeytail & Wellington een mengeling van populaire producten maar ook enkel prachtige juweeltje die je dochter onderscheidt van de massa. Monkeytail & Wellington probeert trouw te blijven aan haar motto “Vier het kind-zijn!”. Daarom gaat het bij Monkeytail & Wellington om spel, grootse feestjes, eigenzinnige maar ook praktische kleding en producten waarmee je kind je niet te snel ontgroeit.
Monkeytail & Wellingon is constant opzoek naar nieuwe uniek producten. Dus als jij denkt dat jou producten binnen het assortiment passen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Ons oordeel over Monkeytail & Wellington
Ik ben een groot fan van unieke, eigenzinnige producten. Voor mij is het een uitdaging om iets te ontdekken wat anderen nog niet hebben. En het niet alleen te ontdekken maar daarna vooral te bezitten. Zodat Rocker of Princess het bezitten kunnen en er de show mee kunnen stelen. Monkeytail & Wellington heeft een aantal zeer unieke dingen in het assortimenten. Van die producten die wij nog niet eerdere gezien hadden. Neem bijvoorbeeld de Alice in Wonderland haarclip. Magnifiek hoe uit een aantal lintjes een poppetje ontstaat die voor velen onmiskenbaar Alice is. Ook de schaduwpoppen vindt GoodGirlsCompany in een woord geweldig. Ik kan me nog avonden herinneren waarin mij verhalen werden verteld aan de hand van dia’s en schaduwen. Daar genoot ik zo van dat ik het me nu nog herinneren kan. Ik dacht dat de moderne techniek dat soort simpele vormen van vermaak heeft doen verdwijnen maar dankzij Monkeytail & Wellington kan ik mijn beide dochters ook deze geweldige verhalencultuur meegeven.

Klik hier voor Monkeytail & Wellingtons blog.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Monkeytail & Wellington

This page has moved to a new address.

Monkeytail & Wellington