GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 8 april 2010

Leuk Nieuws!

Multitasken is een van de eigenschappen die je er als moeder gratis bij krijgt. Daarom gaat het beheren van een blog, runnen van mijn huishouden, het opvoeden van mijn dochters, quality time voor mijzelf nemen, met vrienden chillen en af en toe ook nog iets voor mijn medemens doen mij redelijk af. Dus ik dacht tijd voor wat nieuws. Waarom alleen mijn eigen blog beheren als ik mijn diensten ook aan anderen kan uitlenen?

Zo gezegd zo gedaan. Sinds begin deze maand ben ik blogger bij TrotseMoeders.nl. Een online magazine voor zwangere vrouwen en moeders met kinderen van 0 tot 12 jaar. TrotseMoeders.nl schrijft inhoudelijke berichten, geeft tips, interviewt vakmensen, houdt lezersacties en recenseert producten.

Stop ik dan met GoodGirlsCompany? Nee, ik doe het gewoon allebei. GoodGirlsCompany blijft mijn blog waar ik wekelijks nieuwe ontdekkingen op publiceer speciaal voor meisjesmamma’s. Voor TrotseMoeders.nl ga ik weer andere dingen doen. De komende paar maanden heb ik een aantal leuke win-acties geregeld. Wil jij hier ook kans op maken? Houd GoodGirlsCompany dan goed in de gaten.

Met de eerste win-actie maak je kans op de Oranje collectie van Toverstaartjes.

Groeten Josan

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Leuk Nieuws!

This page has moved to a new address.

Leuk Nieuws!