GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 1 april 2010

Puk Design

Dat ik veel online winkel is denk ik geen geheim. Maar natuurlijk is dit niet de enige plek om leuke producten te spotten. Soms kom je ze ook gewoon nietsvermoedend tegen zonder dat je er beuwts naar opzoek bent. Dat overkwam me tijdens een van mijn winkeltochtjes met Princess en Rocker.
Er was net een nieuwe kinderwinkel geopend in de binnenstad. En ik was er als de kippen bij om even een blik op de hele collectie te werpen. Toen mijn oog op iets viel. Eerlijk gezegd kon ik er ook gewoon niet om heen. De frisse, vrolijke kleurtjes van het merk Puk Design knalden mij tegemoet.

Puk Art brengt het kind in je naar boven
Waarom had ik het niet eerder ontdekt? Puk Art is de artistieke uitlaatklep van Danielle Ducheine. Met haar creatieve geest brengt zij het kind in jezelf naar boven. Vanuit haar passie voor schilderen en de materialen die ze daarbij gebruikt ontdekt de steeds weer nieuwe mogelijkheden.

Puk Art staat dan ook voor pure Passie. Ooit begonnen voor Ukkepukken maar nu voor iedereen die nog onbevangen in het leven staat. Alles mag en alles kan. Zolang het maar kleurrijk is.

Babeesten & Racebeesten
Puk Design komt ook uit de creatieve koker van Danielle Ducheine. De eerste zomercollectie van Puk Design richt zich op baby’s van 0 tot anderhalf jaar. Daardoor is er ook voor echte baby meisjes en jongenskleuren gekozen. De primaire hoofdkleuren vormen roze, oranje, rood met daarbij kleine accenten in het limegroen, lichtblauw en kobalt.

De collectie is helemaal gemaakt van organisch katoen waarbij de lycra jersey stoffen een speciale behandeling hebben ondergaan en daardoor heerlijk zacht aanvoelen. De collectie varieert van rompers, T-shirts en jurkjes tot broekjes, shorts en rokjes. Daarnaast behoren wikkeldoeken, mutsjes en haaraccessoires tot het kleurrijke pakket.

Voor de meisjes zijn het de Babeesten dessins, geïnspireerd op de hit baboeshka’s, in combinatie met onze Hollandse trots en een leuk stippenschortje omdat de stip nog steeds niet weg te denken is. Het schaapie, koetjeboe en het gezellige roze knorrebeestje dwarrelen de wereld door op zoek naar lieve vriendinnetjes. Elk item is voorzien van leuke presentjes en verpakt in ene glossy geschenkverpakking. Waardoor elk artikel een vrolijk cadeautje is.

Kleur geven aan kinderlevens
Puk Design steunt de Stichting Internationale Kinderhulp Nederland (IKN). Door het doneren van kleding aan kinderdorpen en het promoten van de stichting onder haar klanten, probeert Puk Design ook het leven van deze arme kinderen wat kleur te geven. Zo hangt er aan elk kledingstuk een speciale hangtag over Stichting IKN en wordt de te doneren kleding vanaf de productielocatie in India aan rechtstreeks geleverd aan het Indiase kinderdorp.

Ons oordeel over Puk Design
Vanaf het eerste moment dat ik de kleurige rompertjes en T-shirtjes zag was ik verkocht. Lekker eigenwijs en kleurrijk. Dat zijn toch wel mijn vereisten als het om kleding voor Rocker gaat. En Puk Design voldoet hier helemaal aan. Ook de hulpvaardigheid van Lunter Textiel viel me op. Ze stuurden mij diverse informatiemateriaal en foto’s. Neem mijn eigen positieve ervaring en meng dat met Puk Designs keuze om maatschappelijk verantwoord hun steentje bij te dragen en je begrijpt dat dist een merk is waar GoodGirlsCompany helemaal blij van wordt en het verdient om op ons blog vermeld te worden.

Je koopt Puk Design bij:
Puk ShopKleertjesmagazijn.com
Minimoppie
Simply Dutch

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Puk Design

This page has moved to a new address.

Puk Design