GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 26 juni 2010

DanielleSSieraden heeft ook mama kettingen

Nu het weer mooier wordt en ik als rasechte koukleum het zowaar aandurf me af en toe in een zomerjurkje te wagen, ben ik het over een ding eens; een outfit is niet af zonder sieraden. Armbanden, kettingen en af en toe een leuke haaraccessoire maken je outfit helemaal af.
Sieraden voor grote en kleine meisjes
Al die trotse moeders die hier - net als ik - geen genoeg van kunnen krijgen, moeten eens bij DanielleSSieraden kijken. Eigenaresse Daniëlle Koning zei haar baan op om zich fulltime te wijden aan de opvoeding van haar zoon en het maken van handgemaakte sieraden. Wat als hobby begon, loopt nu zo goed dat het een webwinkel is geworden. Een webshop met een leuk uitgebreid assortiment aan kindersieraden en haarknipjes voor kleine & grote meisjes, gewone sieraden, speciale mamasieraden, hartjesslingers, zeepkettingen en nog veel meer.

Win een Mama-sieraad
Vooral de Mama sieraden, zijn het bekijken waard. “Sinds ik zelf mama ben van een zoon, weet ik hoe leuk het is om speciale mama sieraden te dragen”, zegt Daniëlle. Deze sieraden worden dan ook met heel veel liefde gemaakt. Speciaal voor Trotse Moeders stelt DaniëlleSSieraden een Mama-ketting beschikbaar. Wil jij kans maken op dit unieke cadeau? Klik dan hier. Schrijf je in en onder alle inzendingen verloot TrotseMoeders deze prijs. Inschrijven kan t/m 18 juli 2010. Meer weten over de wedstrijdvoorwaarden? Klik hier.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: DanielleSSieraden heeft ook mama kettingen

This page has moved to a new address.

DanielleSSieraden heeft ook mama kettingen