GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

woensdag 23 juni 2010

Pluto Tees

Dat de kinderkledingbranche klein is , blijkt wel weer uit mijn ontdekking Pluto Tees. Nadat ik hun T-shirtjes ergens tegen gekomen was, moest ik ze natuurlijk even aan de tand voelen over het wie, wat , waar wanneer en hoe.
Een e-mailtje met een aantal vragen en het verzoek een aantal foto’s te sturen was dan ook zo verzonden. Eigenaresse Ellen Oxhorn wilde mijn vragen best ebantwoorden en mij ook foto’s stuurden maar ik moet even geduld hebben. En dat had ik. Niet gek veel later ontving ik de gevraagde informatie. Waaruit bleek dat ze het grappig vond dat ik al iets over 4FunkyFlavours geschreven had. De personen van Lolly Lolly verkopen 4FunkyFlavours maar ook Pluto Tees.

Geen beter doek dan een wit T-shirt
Jarenlang werkte Ellen in diverse artistieke beroepen en het duurde even voordat de liefde voor het T-shirt haar in zijn greep kreeg. Maar toen het eenmaal bezit van haar had, besefte ze de geweldige mogelijkheden van het kale witte T-shirtje. Hoe je er kleuren, prints, teksten en symbolen uit de popcultuur op kunt drukken. Kortom alles waar Ellen van hield. Dat was de geboorte van Pluto Tees. Misschien wel de kleinste planeet maar wel de leukste en creatiefste. Voor Ellen is er dan ook geen beter doek dan een kaal onbewerkt wit T-shirt.

De T-shirtjes van Pluto Tees weerspiegelen tomeloze creativiteit. En dat slaat aan. Zo werd Violet Affleck (dochter van Ben Affleck en Jennifer Garner) regelmatig in het ‘big sister’ T-shirt gezien nadat haar zusje geboren was. Zoek je een T-shirt om de blije boodschap de wereld in te helpen kies dan ook voor het ‘Big sister ’T-shirt. Maar ook het I love Pink shirt van Pluto Tees is een geweldige aanrader.

Ons oordeel over Pluto Tees
Na het leuke verhaaltje dat ik van Ellen ontving per e-mail en daarbij de verschillende foto’s kon het natuurlijk niet meer stuk met Pluto Tees. Maar dat gaf niet alleen de doorslag. Ook het feit dat we de geweldige shirtjes gewoon in Nederland kopen kunnen maakt een heleboel goed. De T-shirtjes zijn eigentijds en eigenwijs. Helemaal ideaal voor de Rockers onder ons.

Je koopt Pluto Tees bij:
LollyLolly of via de
PlutoKids de Etsy shop van Pluto Tees

Labels: , ,

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Pluto Tees

This page has moved to a new address.

Pluto Tees