GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

woensdag 16 juni 2010

Mengelmoez

Ik weet het nog goed dat toen Princesse geboren werd ze praktisch bijna glad haar had. Op de foto die wij lieten maken toen ze 4 weken oud was, heeft ze een mooie bos glad haar.
In de loop van de maanden kwam daar slag in. Maar nu is het geen slag meer te noemen. Het is echt kroeshaar. Met alle gevolgen van dien: het klit! Wat een drama is het om ’s ochtends haar haar uit te kammen. Soms kam ik het gewoon dagen niet. Ik vind het zo zielig! Maar dat is ook geen oplossing voor de lange termijn. Dan heeft ze nog meer klitten dan dat ik het elke dag kam. En over het haar van Rocker wil ik het helemaal al niet hebben. Dat is zelf snooit glad geweest. Gelukkig werd ik door een lezer op Mengelmoez gewezen.

Mengelmoez is er voor elk soort krullen
Ik weet wat ik voor mij haar moet gebruiken. Maar wat gebruik je voor het haar van een halfbloedje of mengelmoesje? Initiatiefnemers van Mengelmoez ontdekten dat er voor donkere mensen en blanke mensen genoeg haarproducten zijn maar voor ‘generatie M ( Multiracial) is er maar bar weinig beschikbaar.

Gelukkig is dat met Mengelmoez verleden tijd. Voor elke soort krullen en black haar zijn er producten. Of je kind nu net als Princess BB3 ook wel spiraalkrullen genaamd heeft of net zoals mij haar BB5 ook wel gewoon afro haar heeft. Tranen en klithaar zijn verledentijd met de juiste producten. Naast haarproducten verkoopt Mengelmoez ook hele leuke poppen, kunst en muziek die multi-etniciteit als thema hebben.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Mengelmoez

This page has moved to a new address.

Mengelmoez