GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

maandag 14 juni 2010

Bij Izzy

Bij Izzy is een webwinkel die trendy, milieubewuste kleding verkoopt. Merken die nog niet of weinig in Nederland worden verkocht. Waarom? Nou 'groene' kleding is beter voor het milieu en zachter voor de huid! Bij Izzy bewijst dat 'groen' niet saai hoeft te zijn! Bij Izzy verkoopt als enige in Nederland de hippe uitwasbare zwemluiers van Monkey Doodlez!

Zwemluiers zijn geen overbodige luxe
Dat is mooi. Nu het buitenbadjesseizoen er weer aankomt zijn zwemluiers een echte aanrader wanneer je kindje nog niet zindelijk is. Ooit las ik in een boek dat kinderen van nature hun behoefte niet in het water deden. Het aanschaffen van zwemluiers was dan ook een overbodige luxe. Iets waar alleen de fabrikanten bij gebaat zijn. Vandaar dat ik ze dus nooit gebruikte.

Mocht mijn kind in bad plassen? Daar lig ik niet wakker van. Dit alles was voor Rocker geboren werd. Zij presteerde het om iets totaal anders in bad te doen. Hoezo onnatuurlijk? Ja, onnatuurlijk dat ik vervolgens het uit bad mocht scheppen en Princess die in hetzelfde bad zat tot bedaren mocht brengen omdat die totaal over de rooie ging. Het tafereel was heel hilarisch en ik geef toe: inwendig lag ik dubbel… maar sindsdien vertrouw ik dus op zwemluiers. Naast zwemluiers verkoopt Bij Izzy ook hele modieuse tankini’s en wetbags. Vooral laatstgenoemde zijn heel handig. Na het sporten of zwemmen stip je er je natte spullen in en de rest van je tas blijft droog.
Bij Izzy goed voor je kindje en voor anderen
In het zomerseizoen verkoopt Bij Izzy allerlei zomerproducten waaronder BabyBanz zonnebrillen, zwembandjes etc. en in het najaar regenlaarzen, paraplu's etc. Bij Izzy doneert 1% van de winst aan een goed doel. Kortom Bij Izzy is goed voor je kindje maar zorgt ook goed voor anderen.


Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Bij Izzy

This page has moved to a new address.

Bij Izzy