GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 25 mei 2010

De jurk: het kledingstuk voor de zomer

Het weer mag dan misschien wel niet altijd mee zitten. Als moeder met dochter weet ik een ding; je kunt nooit te veel jurken hebben. Er was ene tidj waarin ik riep dat ik echt niet zo’n moeder wilde worden wiens dochter alleen maar in jurkjes en rokjes liep. Ik zou een geëmancipeerde jonge vrouw van mijn dochter maken en ze zou ook broeken dragen. Nu kom ik daarop terug.


Mijn favoriete zomerkledingstuk
Jurken zijn erg handig. T-shirtje, legging of maillotje er onder en het is klaar. Zelfs zonder is het ‘af’’. Vandaar dat de jurk zo langzamerhand ook mijn favoriete zomerkledingstuk is en ik er geen genoeg van kan krijgen. Vooral niet bij het zien van deze jurkjes bij Musjes.com. Bij Musjes.com hebben ze een aantal jurken die wel erg origineel zijn. Jurkjes van onder andere Piccalilly, L'Asticot en Decaf Plush. Dit jaar draagt je dochter ze als jurk en volgend jaar, mocht je dochter af en toe en broekje willen dragen, trek je er een spijkerbroekje onder en is het een tuniekje.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: De jurk: het kledingstuk voor de zomer

This page has moved to a new address.

De jurk: het kledingstuk voor de zomer