GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 18 mei 2010

Paper Wings

Paper Wings is weer zo’n fantastisch Australisch merk dat wij hier in Nederland hoognodig ontdekken moeten. Paper Wings is een creatieve mix van voormalige, huidige en toekomstige ideeën in het ontwerpen van kinderproducten.

Ontworpen om je kinds favoriet te zijn
Het is Paper Wings missie om de levens van kinderen verrijken door producten te creëren die een positieve invloed hebben op hoe ze er uitzien, zich voelen, hoe ze spelen en hoe ze de wereld om hen heen ervaren. Alle kledingstukken worden ontworpen om je kinds favoriet te zijn. Kledingstukken die liefdevol gedragen en versleten zijn dan dat je kind eruit gegroeid is.

Met de groots mogelijk zorg gemaakt
Jason Gibaud en Michelle Fallon vormen het creatieve team achter Paper Wings. De unieke schoonheid en functionaliteit van Paper Wings laten Jason en Michelles achtergrond in de kostuumontwerp voor films (Moulin Rouge, Peter Pan en Star Wars) en ervaring met architectuur en interieur design zien. Maar ook de schat aan informatie die ze vergaarden door de opvoeding van hun eigen kinderen is belangrijk. En dit komt naar voren in de functionaliteit, comfort en het plezier waarmee je kinderen de producten van Paper Wings beleven.

Paper Wings tilt biologische kleding naar het niveau van haute couture
Elke collectie wordt met de groots mogelijk zorg gemaakt en waar nodig worden details met de hand gemaakt. Paper Wings gebruikt de best producten en de prachtigste natuurlijke stoffen. Om de kleding te verven gebruikt Paper Wings verfstoffen met low-impact kleurstoffen.

Paper Wings viert de vrijheid van het kind zijn, met kleding die kinderen kind laat zijn en bovenal zich kind laat voelen. En tilt biologische kinderkleding naar een heel ander niveau…die van haute couture.

Ons oordeel over Paper Wings
Sinds Princees begin deze maand haar eerste kledingpakketje met een Australisch topmerk ontving ben ik helemaal enthousiast. De kwaliteit van deze kledingstukken is prachtig en de reacties om mij heen liegen er niet om. En ik ben behulpzaam genoeg om te vertellen in welke Australische online store ik het kocht. Wat teleurgestelde reacties geeft. Mensen willen het hier kunne kopen. En gelijk hebben ze. De Australische kledingmarkt is verantwoordelijk voor een aantal fantastische juweeltjes. Juweeltjes die in Nederland helaas vaak nog niet verkrijgbaar zijn. En dat moet veranderen. Ik ben wel een beetje uitgekeken op Nederlandse webshops die ongeveer allemaal hetzelfde verkopen. Ik wil unieke mode, ik wil dat mijn dochters unieke kleding dragen. Kleding die reactie oproept en mensen naar mij toe laat komen met de vraag waar ik dat gekocht heb.

Paper Wings is een prachtige aanvulling voor menig Nederlandse webshop. Het is modieus genoeg voor ene verkleedpartijtje en praktisch genoeg voor een schooldag. Ik hoop dan ook dat er Nederlandse webshops zijn die het lef hebben om het in te kopen.

Paper Wings is verkrijgbaar bij:
Tyler and Tallulah
Little Skye
Little Bean shop
Little posh Princess

Labels: , ,

1 reacties:

  • Op 18 mei 2010 om 14:09 , Anonymous Nicoline zei...

    Is dat een hint???
    Ik heb het eerlijk gezegd geprobeerd, ze waren een van de eerste merken die ik heb benaderd toen ik eind vorig jaar merken zocht voor mijn nieuwe webshop. Ik heb echter nooit een reactie van ze gekregen zoals bij wel meerdere merken en dus besloten te starten met merken die wel netjes reageerden.
    Het seizoensverschil tussen Nederland en Australie maakt het voor de inkoop ook niet echt makkelijker. Maar inkoop bij buitenlandse merken is nog altijd vele malen makkelijker dan bij de Nederlandse merken..
    Maar ze hebben inderdaad fantastische kleding.

    Nicoline

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Paper Wings

This page has moved to a new address.

Paper Wings