GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 24 juni 2010

Jottum wintercollectie 2010

Nadat ik een halve avond internet afzocht voor een  paar plaatje van de nieuwe Jottum winter 2010 collectie vond ik onderstaande foto's. De wintercollectie bestaat uit blade- en mosgroene kleuren aangevuld met navy, aubergine,  paarse en soms fuchsia tinten. Gemaakt van prachtige kwaliteit en met mooie details zoals we van Jottum gewend zijn.
Hopelijk vind ik in de komende maanden meer. Via hun eigen website bijvoorbeeld want op dit moment laat die alleen nog maar de zomercollectie zien. Gelukkig heb ik zo mijn connecties... .

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Jottum wintercollectie 2010

This page has moved to a new address.

Jottum wintercollectie 2010