GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

vrijdag 13 augustus 2010

Yunginz

Ze zeggen wel eens dat vrouwen nooit genoeg kunnen krijgen van schoenen. En dat klopt, vooral wanneer het om mijn eigen schoenen gaat, maar als het om kinderschoenen gaat, ligt dat weer heel anders. In mijn tijd- wat klinkt dat oud- ging mijn moeder eens per jaar met mij naar de schoenenwinkel. Hier werden mijn voeten opgemeten en kreeg ik degelijke (lees: spuuglelijke) schoenen aangemeten. Ik kreeg alleen nieuwe als ik er ingegroeid was. En onder elk kledingstuk droeg ik die schoenen. Ongeacht of het erbij stond en hoe pijnlijk dit ook was voor mijn modegevoelige hartje. Tegenwoordig is goed kinderschoeisel een stuk modieuzer. Een heel leuk kinderschoenenmerk is Yunginz.

Alle kinderen cool schoeisel
Yunginz zag in 2007 het levenslicht toen eigenaresse Jenny Celebrin gefrustreerd was om dat ze geen geschikte schoenen in kleine maatjes voor haar dochter kon vinden. Alle kinderschoenen die er een beetje leuk uitzagen begonnen pas vanaf maat 31. Het was tijd om daar verandering in te brengen.
Samen met Yolanda La Gorcé vormde Jenny een team. Zo kwamen marketing en ontwerpersvaardigheden bij elkaar en vulden elkaar op een mooie manier aan.

Het is Yunginz’missie om alle kinderen van cool schoeisel te voorzien daarom is Yunginz modebewust, comfortabel en betaalbaar voor iedereen! De prijzen liggen een stuk lager dan in Nederland en bijkomend voordeel is dat je dochter schoenen draagt die niet iedereen heeft. Yunginz vond ook een slimme oplossing op de vraag “maar hoe weet ik nu welke maat dat is?” Op de site vind je een pdf’je waarop de maat staat.Print het uit, zet je dochters voetje erop en tadaa...je weet welke maat ze heeft en of het door jou zo gewenste schoeisel past.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Yunginz

This page has moved to a new address.

Yunginz