GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

woensdag 20 oktober 2010

Een tas van Petunia Pickle Bottom is een ware eye catcher

Wat is een vrouw zonder haar tas(je)? Als vrouw kun je simpelweg nooit genoeg tassen hebben. Elke gelegenheid vraagt om een nieuwe tas. De geboorte van een kind is een van de meest ingrijpende gebeurtenissen in je leven. Daar past dan ook een mooie tas bij. En ik ben helemaal weg van de tassen van Petunia Pickle Bottom.

Bij de geboorte van mijn eerste kind Princess schafte ik een gloednieuwe luiertas aan. Nou ja, ik kreeg hem omdat ik lid werd van zo’n oudermagazine. En nu ruim 4 jaar later, doet hij nog steeds dienst als de luiertas. Het hengsel is vervangen eentje van mijn Oililytas en ik mis een haakje, máár al met al doet hij het nog. Alleen ik gebruik hem dus amper. Vaak prop ik gewoon 2 luiers, een pakje billendoekjes, eventueel een fles en een speen in mijn eigen tas. De kans dat Rocker schone kleding nodig heeft in het tijdsbestek dat ik weg ben, is nihil. Ook voor de andere producten die ik in de beginfase nog vrolijk meesleepte geldt: ik heb ze vaak niet nodig.

De Cake collectie is een ware eye catcher
Liever gebruik ik mijn eigen tas als luiertas dan dat ik met een aparte tas ga slepen. Als ik naar de tassen van Petunia Pickle Bottom kijk, denk ik dat ook zij dat idee in hun achterhoofd hadden toen zij ze ontwierpen. In een tas van Petunia Pickle Bottom passen de spulletjes die je nodig hebt voor de verzorging van je kindje, maar hij is ook stylisch verantwoord genoeg dat je hem als gewone tas wilt gebruiken. Ik ben helemaal weg van de Cake collectie. Of je nu kiest voor de Cosmopolitan Carryall waarin je alles kwijt kunt, de modieuze Society Satchel of de Cameo Clutch. De Cake collectie biedt je het formaat, de juiste kleur en is daarmee een ware eye catcher.

Je koopt Petunia Pickle Bottom bij:
Kleine zebra
MooiKids
Le Petit Tom
Luiertas-verzorgingstas

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Een tas van Petunia Pickle Bottom is een ware eye catcher

This page has moved to a new address.

Een tas van Petunia Pickle Bottom is een ware eye catcher