GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 14 november 2010

GIJNig is een wondere wereld vol hippe hebbedingen!

Ik geef het toe, ik woon aan de verkeerde kant van het land. Verkeerd in de zin van dat bijna elke eigenares van de webwinkel die ik ken, allemaal in het Westen van Nederland wonen. Winkelen kan ik gewoon op internet, maar even bij elkaar langsgaan is een ander verhaal. Toen ik ontdekte dat GIJNig ‘gewoon’ in Arnhem gevestigd is, moest ik er natuurlijk samen met Princess en Rocker een bezoekje brengen.

Zo kwam het dus dat wij ergens eind augustus voor de dichte deur bij GIJNig stonden. Het zonnetje scheen en voor een dichte deur staan was helemaal niet erg. In de etalage viel voldoende te zien en zowel Princess als Rocker keken hun ogen uit, wezen naar alles wat ze zien konden en we hadden ontzettend veel lol. Gelukkig kreeg ik een week later de kans om écht even binnen te kijken bij GIJNig en meteen even met Esther, de eigenaresse te praten. Zo kon ik met eigen ogen zien wat voor een leuke dingen zij verkoopt.

Een wondere wereld
Bij GIJNig waan je je in een wondere wereld van de hipste hebbedingetjes voor de kids en voor jezelf. Zo zagen we een aantal hippe lampen. Natuurlijk viel Princess voor de prinsessenlamp. Ook de lettertreintjes zijn een echte klassieker. Op locomotiefjes levert GIJNig elke letter van het alfabet en spel je zo helemaal de naam van je dochtertje compleet. En wat dacht je van leuke opvulling voor je boekenkas? GIJNig heeft mini sprookjesboekjes met de bekende verhalen en schattige boekensteunen.

Daarnaast vind je er ook typische meidendingen die in geen enkel meisjeshuishouding mogen ontbreken zoals de muziekdoosjes met ballerina’s, spiegels om voor te paraderen en sieradendoosjes en schattige kledinghaakjes om tassen en kleding aan op te hangen. Nu de Feestdagen er weer aankomen, moet je echt even een kijkje nemen bij de kerstkaarten die GIJNig ontwierp. Je kunt kiezen uit tientallen ontwerpen, deze naar eigen wens personaliseren en versturen.

Goodiebag op de Kerstmarkt
Zoals je ontdekt hebt, hoef je niet zoals ik persoonlijk bij GIJNig langs te gaan om de leuke spulletjes te bekijken. Bestel ze gewoon via internet. Voor 16.00 uur besteld betekent de volgende dag in huis.
Woon jij in Gelderland of Arnhem en omgeving? Dan kun je ook kennis maken met GIJNig. Op 11 december staan ze vanaf 17.00 uur op de kerstmarkt in Schaarsbergen. Besteed je meer dan 10 euro  bij GIJNig dan krijg je een leuke goodiebag cadeau!


Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: http://www.goodgirlscompany.hyves.nl/

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: GIJNig is een wondere wereld vol hippe hebbedingen!

This page has moved to a new address.

GIJNig is een wondere wereld vol hippe hebbedingen!