GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 31 maart 2011

Gastblogger Marieke stelt zich voor

Ik zal mij eens even voorstellen. Mijn naam is Marieke van Amersfoort.
Al sinds 2001 beheer ik Habbekrats. Een kinderkledingwinkel met outlet en vintage kinderkleding.
Eerst als hobby maar Habbekrats is nu 10 jaar later toch echt een professioneel bedrijf. Oké , eerlijk is eerlijk. Ik kan mij niet meten aan de groten in webwinkelland maar dat is dan ook nooit mijn doel geweest.
Ik ben een eenmansbedrijf en wil dat ook graag blijven. Het moet allemaal te realiseren zijn vanuit mijn woonhuis en naast mijn grote gezin. Want niet alleen Habbekrats is gegroeid deze 10 jaar.  Ik heb 4 prachtige dochters die hier rondlopen in de kleding van Habbekrats!

Van Bengh tot Gsis
Merken waar wij van houden variëren van Bengh tot het stoere Gsis maar een leuk Hema jurkje kan ook prima. Ook de jongens worden niet vergeten. Vingino, Gaastra zijn merken die goed worden verkocht maar ook Name it is erg geliefd. Goede merkkleding kan vaak prima nog een 2e ronde mee en ik heb een vaste klantenkring van kledinginbrengers die elk seizoen weer hun mooie merkkleding inleveren.

Habbekrats heeft in de 10 jaar niet stilgestaan en vorig jaar zijn we ‘verhuisd’ naar een compleet nieuwe webwinkel: http://www.habbekratskinderkleding.nl/ . Op habbekrabbels.nl schrijf ik wat er achter de schermen gebeurd en over de kleding. Verder ben ik veel te vinden op Twitter, mijn favoriete social media!
 

Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: http://www.goodgirlscompany.hyves.nl/

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Gastblogger Marieke stelt zich voor

This page has moved to a new address.

Gastblogger Marieke stelt zich voor