GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

vrijdag 4 maart 2011

Win een Kimmidoll goodiebag!

“Mamma moet je zien, dat is een leuk poppetje!”, zegt Princess wijzend terwijl wij een Oosterse winkel passeren. Ze wijst naar een super schattige Kimmidoll. En dat is voor mij aanleiding om uit te vinden wie er achter die leuke poppetjes zit.


Zo kom ik in contact met David Bronkhorst, 28 jaar en distributeur van Kimmidolls in de Benelux. In zijn mooi webshop verkoopt hij een uitgebreid assortiment aan Kimmidolls collection spulletjes. Van poppen tot aan sleutelhangers en memoblokjes.

Een cadeau om vriendschap te benadrukken
Kimmidoll is ontstaan vanuit een voorliefde voor Oosterse kunst en cultuur. De Japanse Kokeshi pop is het ultieme voorbeeld van Oosterse elegantie in al zijn eenvoud. Kimmidoll is het moderne zusje van de eeuwenoude Japanse Kokeshi pop (door Japanse boeren met de hand gemaakte houten poppen die  werden weggegeven als symbolen van liefde en vriendschap).Het verspreiden van geluk en voorspoed onder vrienden en familie is de filosofie van waaruit Kimmidoll is ontstaan.

De Kimmidoll collectie is gebaseerd op een reeks karakters welke elk een “life’s true value” vertegenwoordigen als “Love”, “Success” en “Friendship”.  Zo is er altijd wel een die bij jou past. Nieuwsgierig  kijk dan snel welk karakter bij jou past.

Kimmidoll™ Collectie
De Kimmidoll is er in drie maten: Mini Doll, Maxi Doll en de Extra Maxi Doll. Elke pop wordt geleverd met een “Collectors Card”. Hierop vind je alle informatie over het betreffende karakter. Naast de verschillende poppen zijn er diverse andere Kimmidoll artikelen verkrijgbaar. Kijk in de catalogus voor een compleet overzicht.

Ben jij al fan van Kimmidoll?
Bij Kimmidolls.nl kun je regelmatig kennismaken met verschillende nieuwe karakters. Verzamel de verschillende karakters nu zelf, of geef iemand een artistiek en betekenisvol geschenk dat bij hem of haar past. De collectie is voortdurend in beweging. Bezoek regelmatig onze webshop of volg ons op diverse socialmedia (Twitter,Hyves of Facebook) om op de hoogte te blijven.

Win een supergaaf Kimmidolls Goodiebag!

Win een supergaaf Kimmidoll goodiebag
Speciaal voor lezers van GoodGirlsCompany stelt Kimmidoll een supergave Goodiebag beschikbaar. In deze hippe goodiebag zit:

  • Hasumi portemonneetje
  • Tomomi sleutelhanger
  • Kazuna memoblokje
  • wenskaarten: Ami, Yoshi, Tikara


Om kans te maken op zo’n leuke Kimmidoll goodiebag moet je het volgende doen:

  1. Volg Kimmidoll op Twitter
  2. Laat GoodGirlsCompany via een bericht op Hyves, e-mail of onderaan dit blog als reactie weten dat je meedoet aan deze actie. Vergeet niet daarin ook je Twitternaam te vermelden!

    Uit alle deelnemers zal GoodGirlsCompany de gelukkige winnaar trekken! Klik hier  voor de actievoorwaarden.
    Deze win-actie loopt van 4 maart 2011 tot en met 4 april 2011.




Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: http://www.goodgirlscompany.hyves.nl/

Labels: , , , , ,

8 reacties:

  • Op 4 maart 2011 om 10:41 , Blogger San zei...

    oooh wat mooi! ik doe mee!
    i follow you o twitter;0)
    en verlinkt heb ik jou hier: http://mauseloeckchenfaye.blogspot.com/2011/02/und-noch-eine-verlosunghuiiiso-tolle.html

    groetjeees
    san

     
  • Op 10 maart 2011 om 08:55 , Blogger Unknown zei...

    @San

    Dank je! Ik zie in de statistieken dat er veel bezoekers van jouw site komen :-)

     
  • Op 10 maart 2011 om 19:23 , Blogger Diana zei...

    Doe graag aan deze geweldige winactie mee..ik volg je op twitter en RT.Goudvliegje op twitter

     
  • Op 10 maart 2011 om 22:43 , Blogger Nickie zei...

    Ik doe heel erg graag mee met deze geweldige give away. Ik volg je en ook kimmidolls dus zou het dan goed komen?????? Mijn twitternaam is Nicollekel.

     
  • Op 10 maart 2011 om 23:33 , Blogger San zei...

    hey josan,
    ah wat leuk!:0)ik hoop,dat ze ook nederlands verstaan:0))

    groetjes
    san

     
  • Op 11 maart 2011 om 08:46 , Blogger Unknown zei...

    Hallo allemaal,

    Leuk hoor dat jullie meedoen. Ik krijg veel leuke reacties op deze win-actie. Opeens zie ik blogvolgers en Hyves leden in mijn Twitter timeline opduiken. Super!

    @San Te gek dat je deze win-actie ook op je website gezet hebt. Ik zie in de statistieken dat veel bezoekers via jouw site op mijn blog terecht komen.

     
  • Op 14 maart 2011 om 08:56 , Blogger Minke zei...

    Ik doe ook mee! Super! :)

     
  • Op 17 maart 2011 om 15:40 , Anonymous Anoniem zei...

    Ik doe mee, ontzettend gaaf! Ik ben ook DalaLuz op twitter.

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Win een Kimmidoll goodiebag!

This page has moved to a new address.

Win een Kimmidoll goodiebag!