GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 16 januari 2010

Dolly Up

Wat is dat toch met sommige kleine meisjes en verkleden? In de afgelopen dagen heb ik met verbazing naar Princess gekeken die mij in de ochtend al vroeg of ze die dag een jurk aan mocht. Natuurlijk bedoelt ze niet zomaar een jurk. Haar kerst-, verjaardagsjurk of sowieso ook maar een jurk die van haar is, is niet goed genoeg.
Met jurk, doelt ze op mijn oude galajurken. Jurken die ik ooit droeg toen ik nog studeerde en nu na 2 dochters niet meer pas. Gelukkig heb ik een gewillig slachtoffer gevonden die er blij mee is: Princess. Omdat ze niet naar buiten wil met de sneeu, zit ze hele dagen binnen en speelt prinses, theepartijtje of ook maar iets waarbij verkleden noodzakelijk is. Ook haar knuffeldieren krijgen een jurk aan.

Elegant met oh zo meisjesachtige accenten
Ik weet niet of dezelfde vraag Christina Campbell ook bezig hield, maar zij richtte in 2002 Dolly Up op. Een lijn met schattige, feeërieke kleding voor meisjes in de leeftijd van 2-8 jaar. Elk kledingstuk wordt persoonlijk ontworpen en voorzien van prachtige stoffen in vintage pasteltinten. De prachtige afwerking met bloemendetails en kant maakt het elegant en geeft het een oh zo meisjesachtig tintje. Dolly Up heeft voor elke speciale gelegenheid de perfecte outfit. Of het nu een theepartijtje met haar knuffeldieren is, een wandeltochtje met haar favoriete pop op een mooie zomerdag, een bezoek, verjaardagsfeestje of een picknick met haar moeder in het park, je dochter ziet er op deze gelegenheden fantastisch uit.

Oordeel
Als ik een Dolly Up jurkje voor Princess koop, weet ik zeker dat ze haar handjes in elkaar zal s;laan en zal zeggen “oh, wat fantastisch!” Alleen al vanwege die reactie en de blik op haar gezicht zou ik het al doen want ik weet dat ze er absoluut weg van zal zijn.

Zelf vind ik de verschillende kledingstukken mooi afgewerkt en voorzien van mooie details. Ik ken geen Nederlands kledingmerk die dit soort kleding maakt. De kleuren zijn hoofdzakelijk wit en lichte pasteltinten. Maar ik vind het leuk dat ze als afwisseling ook een aantal felgekleurde items hebben zoals een blauwe rok of een rood tenue. Theepartijtjes houden in je mooiste kleding of gewoon pronken met hoe mooi je eruit ziet, heeft vanaf nu een naam: Dolly Up.

Ik benaderde Dolly Up vorig jaar voor foto’s en Christina Campbell liet weten mij toe te zenden zodra ze van haar zakenreis terug was. En dat deed ze. Juist toen ik me afvroeg of ze het misschien vergeten was en ik een herinnering moest sturen, ontving ik op datzelfde moment een e-mail met de benodigde informatie. Christina liet weten middenin een naamswijziging te zitten. Dolly Up krijgt vanaf zomer 2010/211 een andere naam (Dollcake) en ze was druk bezig met alles wat daarbij komt kijken.

Natuurlijk rekenen we het iemand niet aan als hij/zij wat later is met de informatie dan verwacht. Waar het ons omgaat is of die persoon er nog zelf op terugkomt en daarmee aantoont betrouwbaar te zijn. En dat deden ze.

Je koopt Dolly Up bij:


Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Dolly Up

This page has moved to a new address.

Dolly Up