GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 3 juli 2010

Baby Bloch

Sinds begin dit jaar zit Princess op peuterballetles. En dat vind ik dus helemaal geweldig. Als kind, tiener en bijna volwassene deed ik ook aan klassiek ballet en ja ook ik maakte mij schuldig aan de gedachte ‘als ik later groot ben en ik heb een dochtertje dan gaat ze op ballet’.

Ik weet het...wat als ze nu niet zo’n meisjesmeisje is of van klassiek ballet houdt? Tja eerlijk gezegd was dat niet in mijn gedachten opgekomen. Gelukkig is Princess de definitie van meisjesmeisje. En dansen? Dat is helemaal haar ding.

En terwijl we in de balletzaak stonden, een tutu, pakje, schoentjes en bijpassende beenwarmers uitzochten voelde ik me op en top een meisjesmoeder. Heerlijk!
Voor elke moeder die niet genoeg kan krijgen van pettiskirts, haar eigen spitzen koestert en stiekem al uitkijkt naar de dag waarop ze met haar dochtertje de eerste balletschoentjes kopen kan is er Baby Bloch.

Baby Bloch is gebaseerd op Bloch’ss wereldberoemde. Deze échte babyballerina's zijn zacht, vederlicht, stijlvol, modieus en comfortabel en veilig voor de groeiende baby- en peutervoetjes. Een prachtige collectie met o.a. patent ballerina's van lakleer, booties, mini tapschoentjes, 'the original' balletschoen van luxe Italiaans leer, allemaal geïnspireerd door Bloch’s balletschoen en de laatste damesmode. Zeg nu zelf ... zo zie je je meid toch stiekem het liefst.

In Amerika is Baby Bloch al een grote hit. Suri Cruise trendsetter in babykleding is er al opgezien en nu kan ook jouw kleine meid ze dragen. De zachte baby schoentjes zijn verkrijgbaar vanaf maat 18 t/m 21 en de schoentjes met harde zool vanaf maat 21 t/m maat 26. In Nederland zijn ze exclusief verkrijgbaar bij Le Petit Tom .

Labels: , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Baby Bloch

This page has moved to a new address.

Baby Bloch