GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 2 december 2010

Gastblogger Nicoline stelt zich voor

Begin november plaatste ik een oproepje voor gastbloggers. We zochten en we vonden. Hieronder stelt gastblogger Nicoline eigenaresse van Iki Dress zich voor. Zij zal vanaf nu één keer in  de veertien dagen een bijdrage leveren aan GoodGirlsCompany.


Hallo,

Ik ben Nicoline, moeder van 2 (iki) mooie meiden van 5 en 2, mijn I-tjes. Door mijn oudste I-tje ben ik in aanraking gekomen met de wondere wereld van meisjeskleding. Een fascinerende wereld die continu in beweging is. Mijn oudste dochter blijkt namelijk verslaafd aan jurken. Een liefde die ik langzaam met haar ben gaan delen. Overigens doet dochter 2 keurig met ons mee.

Begin 2010 ben ik minder gaan werken (ik werk met cijfers) en begonnen aan een nieuwe uitdaging: een webwinkel voor aparte meidenkleding. Er zijn natuurlijk al  erg veel leuke webshops en ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk merken te zoeken die nog niet volop in Nederland te krijgen zijn. Vandaar dat ik op de GoodGirlsCompany blog terecht kwam, want daar kwamen al de door mij uitgezochte merken een voor een aan de orde, of ik ontdekte er zelfs een nieuw merk.

Ik hoop bij GoodGirlsCompany mijn steentje te kunnen bijdragen door te schrijven over merken die Iki Dress op de site aanbiedt, over het item van het moment, of over de supermodellen van komend seizoen… . 


Groetjes,

Nicoline

Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Gastblogger Nicoline stelt zich voor

This page has moved to a new address.

Gastblogger Nicoline stelt zich voor