GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 26 juni 2011

Geslaagd

Lieve bezoekers,

Zoals het enkele van jullie misschien wel is opgevallen, was het de afgelopen maand een beetje rustig op GoodGirlsCompany. Ik had even andere prioriteiten die al mijn aandacht en tijd opslokten. Gelukkig was het allemaal niet tevergeefs.


Afgelopen maandag kwam het verlossende antwoord: Ik ben geslaagd voor mijn Post-HBO studie Adviseur Digitale Communicatie & Nieuwe Media. Ik ben super blij dat dit achter de rug is en ik nu weer gewoon tijd heb voor leuke dingen zoals GoodGirlsCompany.

Groeten Josan


Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

Labels:

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Geslaagd

This page has moved to a new address.

Geslaagd