GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

donderdag 13 december 2012

Ivoy Paris Verkleedjurken


Mijn dochters houden van verkleden. Elke jurk die mij te klein is wordt door hun ingenomen om mee te spelen. Mijn schoenen ( met hakken) zijn ook al niet meer veilig bij hen. Om te voorkomen dat al mijn kleding in hun verkleedmand verdwijnt koop ik regelmatig prinsessenjurken, feeën jurken en andere droomjurken. Daarom werd ik ook zo enthousiast van Ivoy Paris.
Ivoy Paris  verkoopt adembenemende verkleedkleding voor je kleine meisje. Jurken van bekende dames als Marie Antoinette ( 1,2 en 3Sissi en Anastasia. Maar ook jurken die niet aan een koningin of prinses uit het verleden te linken zijn, mogen er zeker wezen. Wat dacht je van de jurk van Lady Eléonore of LaMarquise de Pompadour.

Met de jurken van Ivoy Paris beleeft je dochter nog jarenlang verkleedplezier!





Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco of word lid van onze Facebook http://www.facebook.com/pages/GoodGirlsCompany/161465053888718

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Ivoy Paris Verkleedjurken

This page has moved to a new address.

Ivoy Paris Verkleedjurken