GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 8 december 2012

Leuk winkelen bij Oililyshop en Oilily Outletshop

Oilily Holiday season 2012 Er zijn weinig kinderkledingmerken die zowel ik als Princess en Rocker hebben gedragen. Oilily is een uitzondering op deze regel. In de jaren ’80 kocht mijn moeder dit kinderkleding merk al voor mij en nu heel wat jaren later kleed ik er mijn dochters mee.
Hollandse nostalgie
een soort Hollandse nostalgie waar ik erg blij mee ben. Nog niet zo heel lang geleden werd Oilily failliet verklaard. Met pijn in mijn hart zag ik de vrolijke kleding en tassen uit de winkels verdwijnen. Maar na overname door de oprichters is het Oilily weer terug alsof het nooit weggeweest is. En helemaal van deze tijd: het heeft een online shop.

Ontvang 30 % korting
In de webwinkel vind je de grootste online Oilily collectie, fleurige damestassen, hippe kindertassen, lieve luiertassen, heerlijke parfums en helemaal van deze tijd iPad sleeves, smartphone hoesje en laptoptassen. Echt een aanrader is de outletcollectie. Hier vind je geweldige artikelen tegen vaak maar de helft van de prijs. En je weet van Oilily: het blijft altijd mooi. Met de kortingscode SALEFW2012 krijg je 30% korting.

Positieve ervaringen met shop
Zelf heb ik al positieve ervaringen met de Oilily online shop. Hier heb ik voor Princess verschillende rokjes, jurkjes en tuniekjes besteld. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice die mij toen het artikel uitverkocht bleek te zijn meteen een mailtje stuurde. Ik kon kiezen voor een soortgelijk artikel of mijn geld terug. Ik koos voor het laatste en ontving zonder enig gedoe het bedrag terug. Klasse!

Oililyshop OutletOilily Babycollectie Winter 2012 Oilily Kindercollectie Winter 2012
  
Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco of word lid van onze Facebook http://www.facebook.com/pages/GoodGirlsCompany/161465053888718

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Leuk winkelen bij Oililyshop en Oilily Outletshop

This page has moved to a new address.

Leuk winkelen bij Oililyshop en Oilily Outletshop