GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 13 juli 2010

Even een update

Het was warm in de afgelopen dagen. Met een actieve Princess en Rocker die in en uit het buitenbadje klauterden, moest ik even mijn prioriteiten stellen. Als het om water en kleine kinderen gaat, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. En als ik eerlijk ben, had ik ’s avonds nu ook niet bepaald zin had om nog achter mijn computer of laptop te kruipen.
Maar ook al publiceerde ik dan niet, ik zat niet stil. In ons huis zijn de eerste winterspullen al weer gekocht. De kledingkast van Princess vult zich langzaam met kleding van onder andere Bampidano, Pom Pom, Jil en Sil, Seguro, S. Company, Mim-pi en Barbara Farber. Het zijn de eerste aankopen in een lange reeks. Ik zal nog menig webwinkel bezoeken en nieuw kledingmerk ontdekken....

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Even een update

This page has moved to a new address.

Even een update