GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 17 juli 2010

Jil en Sil wintercollectie 2010

Eindelijk! De Jil en Sil wintercollectie is binnen. Hier keek ik all weer een tijdje naar uit. Dit jaar heet de collectie pret-a-porter. En zoals we van Jil en Sil gewend zijn, is de kleding gemaakt in basistinten waardoor het onderling makkelijk met elkaar te combineren is.
Hoewel de collectie prachtige jassen bevat en ook enkele andere juweeltjes bekroop mij toch een bepaald teleurstellend gevoel. Jammer, want ik vind Jil en Sil fantastisch en sinds de geweldige zomercollectie van afgelopen jaar keek ik ook reikhalzend uit naar de wintercollectie. Nee, wat mij betreft valt de wintercollectie tegen. De foto’s laten veelal dezelfde kledingstukken zien. En sommige foto's zijn gewoon lelijk. (Zie bijvoorbeeld de foto hier naast.) Alles bij elkaar maakt het bij mij niet een hebberig gevoel los zoals ik dat meestal bij Jil en Sil heb. Ik mis mooie blouses, parmantige ballonrokken, rijkere, luxere stoffen, verfijndere details en een fotografie en styling die af is. Ik ben totaal niet onder de indruk.

Nou goed ik wil je niet teveel beïnvloeden dus kijk en oordeel zelf. Uiteindelijk ben ik misschien wel gewoon verwend. Afgelopen week heb ik mij heel goed vermaakt met het bekijken van de foto’s van de wintercollectie van Pom Pom Casual. Over deze collectie ben ik lyrisch, echt beeldschoon! Alles klopt aan deze collectie de kledingstukken, accessoires, sfeer van de fotografie etc. Dus daar wordt deze week zeker aandacht aan besteed. Jil en Sil kijk maar even goed naar de wintercollectie van Pom Pom Casual want hier kun je veel van leren voor je eigen wintercollectie van 2011/2012. Ik zeg het dan ook niet graag maar eerlijk is eerlijk Jil en Sil zal deze winter niet veel vertegenwoordigt zijn in Princess kledingkast.

Je bestelt de wintercollectie alvast bij:
Kindergoed Achterbergh
Kledingfeestje
Kleertjes.com

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Jil en Sil wintercollectie 2010

This page has moved to a new address.

Jil en Sil wintercollectie 2010