GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

maandag 16 augustus 2010

Kidsfeestje


Nu Princess dit najaar naar de bassischool gaat, is het een kwestie van tijd voordat ik kennis heb gemaakt met een nieuw fenomeen:kinderfeestjes. Met sites als Kidsfeestje is verjaardagsstress verledentijd.
Als ik terugdenk aan mijn eigen verjaardagsfeestjes krijg ik daar altijd een goed gevoel bij. Het feestje waarop ik naar de stadsschouwburg ging samen met een groepje vriendinnen, de hele ochtend toneelles kreeg en zelf mijn kleding maakte die ik ‘s middags tijdens de uitvoering droeg, is mij het meest bijgebleven. Maar ook kleine details zoals dat ik altijd meer gasten mocht uitnodigen dan mijn broertje. Want zoals mijn moeder zei: ” Meisjes weten zichzelf te vermaken en zijn een stuk rustiger dan jongens”. Daarom mocht mijn broertje het met 8 doen en kon ik zonder blikken of blozen 12 kids uitnodigen.

Kidsfeestje helpt je goed voor de (verjaar)dag te komen
In elk geval hebben mijn eigen ervaringen er voor gezorgd dat ik Princess en Rocker ook zo’n schat aan fijne verjaardagsherinneringen wil meegeven. Gelukkig is Kidsfeestje er om mij te helpen waardoor ik goed voor de feestdag kom. Zij verkopen traktaties, themafeestartikelen, speelgoed, cadeautjes en andere creatieve knutselproducten.
Zo vind ik de mini boekjes van Prinses Lilifee en Dikkie Dik helemaal geweldig. Van laatstgenoemde hebben we ook al een exemplaartje mogen ontvangen uit een traktatie van een kindje op kinderdagverblijf. “Leuk, dacht ik toen maar wáár haal je zoiets?” Inmiddels het ik het geheim ontdekt... .

Ook de pinata’s zijn super. En dan heb ik het natuurlijk wel over die paardjes. Ik heb geen idee wat het verhaal/de traditie achter zo’n ding is, maar het leek me altijd al erg leuk om zoiets stuk te slaan op een kinderpartijtje. Natuurlijk kam weer die vraag: wáár koop je nu zoiets! Nou bij Kidsfeestje dus. En Kidsfeestje heeft bovendien een prachtige uitvinding: het Verjaardag Alarm!
Meld je aan en ontvang 3 weken voor de verjaardag van je dochter een herinnering met code.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Kidsfeestje

This page has moved to a new address.

Kidsfeestje