GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 29 januari 2011

Tovales nu ook bij Majesteitjes

Toen Majesteitjes mij liet weten, dat zij vanaf nu ook het mooie luxueuze Israëlische modemerk Tovales verkopen, was ik daar erg blij mee. De Zomercollectie van 2011 heeft namelijk een aantal shirtjes waarop de Flower Fairy’s beter bekend als Bloemenkinderen van Cicely Mary Barker staan.

Sinds mijn kindertijd ben ik helemaal weg van deze figuurtjes. En vind het dan ook geweldig dat mijn dochtertjes kledingstukken kunnen dragen waarop ze staan. Daarnaast is Tovales gewoon een supermooi merk. In onze 20 meest feestelijke kerstjurkjes heb je er al kennis mee kunnenn maken. Het merk kenmerkt zich door het gebruik van prachtige stoffen als zijde en satijn en 100% echte girly girl kleding!

Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Tovales nu ook bij Majesteitjes

This page has moved to a new address.

Tovales nu ook bij Majesteitjes