GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 22 februari 2011

Nieuwe lente, nieuwe Babyhood

We schreven al eens eerder een blogpost over Babyhood. Uit onze statistieken bleek dat veel bezoekers opzoek zijn naar unieke kappen voor hun kinderwagen. Uiteindelijk gaan onze bezoekers voor daarom ook dit jaar een blogpost over Babyhood.


Nu het af en toe lijkt alsof de winter achter ons ligt en de zon zich heel verlegen laat zien, droom ik alweer van mooi weer. In mijn geval staat mooi weer gelijk aan veel buiten zijn. Lekker door  de stad en het park flaneren  met mijn dochters terwijl ik onze kinderwagen voortduw. Maar voor het zover is, wil ik graag even de kap vervangen. Die moet hoognodig in de was.

Stiekem kijk ik om mij heen om te zien wat andere ouders als kap gebruiken. Maar veel originele kappen, kom ik niet tegen. Daarom vind ik Babyhood ook zo leuk. Zij bieden unieke kappen voor de Bugaboo Frog, Classic, Gecko en Cameleon. Kappen die je wagen een hele eigentijdse uitstraling geven. Met steeds wisselende stoffen verandert de look van je kinderwagen op een eenvoudige manier van hip naar basic, van lief naar stoer en van sporty naar een echte eye catcher!

De Babyhood Basis collectie heeft een aantal leuke kappen voor meisjesbaby’s. Zo verkopen zij er eentje met een super lief Brigit Bardot roze ruitje. Voor de meisjes met pit is er natuurlijk een rode kap met witte polkadots. En de collectie 2009/2010 is de Bloom absoluut onze favoriet: gestreept tricot afgezet met een biesje van madeliefjes. Heel subtiel en tegelijker zo mooi! Neem gerust een kijkje bij de uitverkoopjes want daar vind je de lekker opvallende Flow.


Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of wordt lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Nieuwe lente, nieuwe Babyhood

This page has moved to a new address.

Nieuwe lente, nieuwe Babyhood