GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

maandag 26 juli 2010

Lily-Balou draagdoeken

Ze zijn op maar liefst 5 manieren te dragen, kleurrijk en erg trendy. Wat? De geweldige draagdoeken van Lily-Balou.


Toen Princess geboren was, kreeg ik van haar opa en oma een BabyBjorn. “Heel erg handig voor de momenten waarop we geen kinderwagen bij ons hebben”, dachten we toen. Dat was in theorie. In de praktijk ontdekte ik dat ik hem niet paste.
Niet paste? Ja, inderdaad je leest het goed. Hij kon niet voldoende aangepast worden aan mijn postuur. Ik ben vrij smal en tenger en hoe ik ook met de riempjes schoof en trok,de rugsteun ondersteunde mijn onderrug niet en naarmate Princess zwaarder werd, hing ze steeds onprettiger. Niet ideaal. Ik kreeg er rugpijn van en gebruikte hem puur als de nood echt heel hoog was. Als ik zeg maar 100% zeker wist dat ik er met mij kinderwagen niet komen kon. En ook geen mensen kon verleiden mijn wagen te tillen.

Je handen vrij maar je schat dicht bij je
Alhoewel ik geen ervaring met draagdoeken heb, lijken ze mij ideaal. De Lily-Balou draagdoeken zijn speciaal ontworpen voor actieve en trendy moeders. Eenvoudig en snel aan te doen en zo compact dat ze in je hand- of luiertas passen. In de Lily- Balou draagdoek heb je je handen vrij maar je schat toch dicht bij je.

Lily-Balou draagdoeken zijn verkrijgbaar in verschillende maten voor een goede pasvorm. In tegenstelling tot de BabyBjorn zijn ze gemakkelijk aan te doen omdat ze geen gebruik maken van banden, ringen of gespen. Je kunt je kindje in 5 draagposities dragen en daardoor is hij ideaal voor pasgeboren baby’s tot peuters van 2-3 jaar. Op de website lees je hoe je de juiste maat kiest en vind je een handleiding met informatie over hoe je hem aandoet

Labels: ,

1 reacties:

  • Op 29 juli 2010 om 13:56 , Anonymous Anoniem zei...

    Heb er zelf eentje gekocht enkele maanden geleden, met een leuke retro-print, en is inderdaad super handig! Zowel ik als mijn dochtertje Lisa zijn grote fan!

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Lily-Balou draagdoeken

This page has moved to a new address.

Lily-Balou draagdoeken