GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 20 juli 2010

Olive & Moss

Bij het zien van deze superschattige en een tikkeltje eigenwijze karaktertjes voelde ik toch haast een steek van jaloezie dat ik het niet kende toen ik in verwachting was van Princess of Rocker en werkelijk alles kocht was los en vast zat. Ze luisteren naar namen als Bella the Bird, Betty the Bunny, Collette the Cow, Otto the Owl, Perry the Panda en Tarquin the Tiger en zijn überschattig. Waar ik het over heb? Dé hit in Engeland: Olive & Moss
Ergens in een slaapkamer in Zuidoost Londen lanceerde Olive&Moss in 2007 hun eerste collectie die bestond uit 10 ontwerpen. Ontwerpster Nina Govan ontdekte dat de klanten helemaal weg waren van de eenvoud van haar designs. In tegenstelling tot de meeste babymerken durfde Nina het aan een visie te ontwikkelen die verder ging dan het traditionele blauw voor jongens en roze voor meisjes.
Ze ontwierp uniseks kleding die ze voorzag van hedendaagse frisse kleuren. Collecties die het hele jaar rond gedragen konden worden en daarmee ideaal waren om te kopen als kraamcadeautje of gewoon om jezelf cadeau te doen. Tegenwoordig vind je Olive & Moss in meer dan 200 Britse winkels en het is hard op weg het Europse vaste land te veroveren!

Ons oordeel over Olive& Moss
Een van mijn reden waarom ik altijd het geslacht van de baby wilde weten is dat ik dan gericht spulletjes kan kopen. In mijn geval dus duidelijke meidenspulletjes. Ik heb het altijd verfoeid dat uniseks spulletjes simpel wid zonder al persoonlijkheid waren. Maar bij het zien van de geweldige spulletjes van Olive & Moss begrijp ik dat dit geen argument meer hoeft te zijn. De collectie is fris, vrolijk en de mustjes met oren maken het lekker iegenwijs. Het mustjes met konijnenoren is beslist een ware eye-catcher!

Je koopt Olive & Moss bij:
Olive & Moss
Vind alle kleding ( alleen de schattige mustjes)
LilleBo ( binnenkort collectie voor Nederland)

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Olive & Moss

This page has moved to a new address.

Olive & Moss