GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 5 mei 2012

Waar was je zolang?


Waar was je zo lang? Die vraag kreeg ik van veel trouwe bezoekers op onze Facebook, Hyves en ook via Twitter. Verontruste vroeg men zich af of ik er mee wilde stoppen. Gelukkig is dat nooit het geval geweest. Ik had gewoon even andere prioriteiten.


Andere prioriteiten

Enkelen weten het inmiddels al waarom ik afwezig was. Afgelopen jaar ben ik gescheiden. Zoals je kunt voorstellen zet dit je hele wereld op zijn kop. Ik moest veel regelen, vragen voor mijzelf beantwoorden en bovenal goed voor Rocker en Princess zorgen. Want hun vertrouwde wereld veranderde ook.  Mijn eerste zorg ging dan ook uit naar mijn dochters.

Inmiddels kan ik zeggen dat het gelukkig heel goed gaat met ons allemaal. De meisjes genieten zo goed en zo kwaad als dat gaat van 2 huizen en gelukkig nog steeds hun oude vertrouwde kinderdagverblijf en school. Ik combineer mijn baan als Communicatieadviseur bij Waterschap Regge en Dinkel met het opvoeden van twee meiden en een huishouden dat op de een of andere rare manier toch vanzelf vies wordt. Ook al ben ik amper thuis.

Nieuwe domeinnaam

Naast mijn privésituatie zorgde ook iets anders voor een vertraging; mijn domeinnaam was verlopen. Nu liet de hostingservice weten dat ik hem voor veel geld terug kon kopen, maar daar voel ik niets voor. Iedereen die GoodGirlsCompany kent, weet ons te vinden. Voorlopig vind je alle blogs dus weer gewoon op www.goodgirlscompany.blogspot.com

Het gaat weer kriebelen

Eerlijk is eerlijk, ik heb het bloggen over de wondere wereld van een meisjesmama wel heel erg gemist. Regelmatig zag ik prachtige meisjeskleding voorbijkomen, en webwinkels geweldig, gave nieuwe merken in hun assortiment opnemen. Vanaf nu ga ik er dus weer over schrijven. Met een iets grotere frequentie dan het afgelopen jaar, maar onthoud wel; dit doe ik erbij. Naast mijn fulltime baan, huishouden en alleenstaand moederen. Maar ja zonder bloggen is de wereld saai. Ik vind het leuk en waardeer het dat ik in de afgelopen jaren zoveel trouwen fans heb gekregen.

Groeten  Josan



Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco Of word lid van onze Hyve: www.goodgirlscompany.hyves.nl

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Waar was je zolang?

This page has moved to a new address.

Waar was je zolang?